Utdrikningslag??

Bella2015

Glad i forumet
Noen som har tips til hva vi kan gjøre?
Det er på vinterstid og i Bergen??

ORIGINAL: *Fru H*

Gi bruden en aromaterapi-time eller liknende på starten av dagen!
Det fikk jeg og det var helt fantastisk! Hun brukte diverse oljer som gir energi, og det var kjempeavslappente og godt for kropp og sinn.
[:)]
Har desverre ikke så god oversikt over mulighetene i Bergen [:D]

Ikke dumt! takk for tips! :)
Gleder meg masse, de skal gifte seg på svalbard!! Så de blir ferie i tillegg!! [:D]

da jeg arrangerte i mai så var vi innom et studio, der hun måtte synge inn "I lay my love on you" med westlife :) vi andre var med på refrenget.
vi spillte sangen hele morgenen mens hun fikk massasje på en hudpleie salong og mens vi hadde lunsj, men hun skjønte ikke teininga før vi annkom studioet :)

så spillte jeg av sangen i bryllupet - dette visste hun ikke om. kjempe suksess :)

ORIGINAL: EvelinaOgMamman

da jeg arrangerte i mai så var vi innom et studio, der hun måtte synge inn "I lay my love on you" med westlife :) vi andre var med på refrenget.
vi spillte sangen hele morgenen mens hun fikk massasje på en hudpleie salong og mens vi hadde lunsj, men hun skjønte ikke teininga før vi annkom studioet :)

så spillte jeg av sangen i bryllupet - dette visste hun ikke om. kjempe suksess :)

Så gøy!! [:)] Den skal jeg ta med meg!! [;)]

Hvis hun skal drites litt ut å, så kan hun jo måtte utfordre folk på gata til snøballkrig (da må det jo være snø da).
Lag opp et lager med snøballer, og ha noe å gjemme seg bak.

Ta med en kurv, la hun lage snøballer å putte oppi, for så å gå rundt å dele ut/selge snøballer.

Ake konkurranse, her kan også folk fra gata utfordres av bruden.

Er hun medlem i no treningsstudio, så kle henne ut og meld henne på en gruppetime, å la henne fullføre timen i den "flotte" kostymen du har valgt ut.

Back
Topp