Utdrikningslag

LineMerethe

Gift med forumet
Siden jeg er forlover skal jeg holde utdrikningslag for venninden min nå i Juni. Skal innrømme at jeg har hatt litt mye over skuldrene, og er først nå jeg har begynt å planlegge. Heldigvis er det ikke før den 26 Juni.
Har dere forslag på hva jeg kan finne på? Har tenkt go-cart, bowling, tur med sandefjord-strømstad båten og spa. Hun er ikke veldig glad i høyder. Har også kjøpt en skikkelig fæææl blomstrete kjole hun skal selge blomster fra, altså klippe ut blomstene og selge de.

Må jo finne på litt sprell, forslag?[:D]

Haha! Jeg gikk også med en sånn kjole [:D]
Her var jeg på spa på ei kjøpesenter og når jeg kom ut fikk jeg en rebus jeg måtte løse før jeg traff gjengen til slutt! Var om å gjøre å tippe hvilken butikk jeg skulle til før jeg fikk neste ledetråd der, klarte jeg ikke å tippe butikken måtte jeg danse fugledansen for å få fasiten [8D] Kjempe gøy!!

Vi var på "laserskyting" i horten på uttdrikningslaget til søstra mi. Det var utrolig gøy. Alle mot alle. Nå vet ikke jeg hvor du er lokalisert, men kan vel ikke være alt for langt unna horten ettersom du snakka om sandefjord-strømstad. Før det starta vi med litt mat og god drikke på borrehaugene. Det var veldig koselig. Senere på kvelden, privat middag, og så ut på byen med morsom t-skjorte. Håper dere kommer til å kose dere. ;D

ORIGINAL: Emmerense

ORIGINAL: SecondTimeAround

Hei snupp [:)]

Vi skal ha utdrikkingslag for vår venninne neste helg, og jeg gleder meg syyyyyyykt!!! (Jeg skulle egentlig være forlover, men sa fra meg oppgaven pga. bebis)
Det hun som er forlover nå gjorde, var å invitere alle jentene hjem til seg en kveld og så planla vi sammen alle sammen, slik at alle var enige om hva som var passende og ikke minst summen [:)] (Hun som skal gifte seg vil IKKE drites ut! Og det har jeg full forståelse for, for vi er jo tross alt "litt oppi åra"[8D])

Først så skal vi klatre i Himalaya-parken på formiddagen. (Hinderløype med klatring, rappelering og masse morsomme hinder).
Så skal vi videre til spa, hvor alle får velge èn valgfri behandling hver, vi kan bruke bassenget, boblebadet og saunaen, også spiser vi lunsj etterpå i spaets restaurant.
Så drar vi videre hjem til forloveren hvor vi skal fikse hår og sminke på alle sammen, skifte og ordne oss for kvelden. Så skal vi ha Tapas og rødvin hjemme hos henne før vi drar ut på pub-til-pub runde. Kvelden avsluttes med pysjamas-nach hjemme hos forloveren for de som vil dette [;)]

Det kommer til å koste 750,- pr. person, og dette er inkludert transport fra sted til sted. Jeg syns det er et supert opplegg, og ikke minst rimelig når man tenker på hva vi faktisk skal gjøre i løpet av dagen, og at det er inkludert mat [:D]

Dette hørtes så kos ut! Hvis jeg skulle hatt utdrikningslag hadde jeg ønsket meg et sånt.

Enig!

Back
Topp