Utdrikningslag ute på vinterstid

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Tips til aktiviteter utendørs på vinteren?
Jeg skal arrangere utdrikningslag for en venninne på vinteren og ute.. Hun er en friluftstype og det hadde vært morsomt med opplegg som natursti, quiz, leker og andre ting å gjøre ute/i skogen!

Dele inn i lag og ha ulike oppgaver på tid. Tenne et bål, sette opp lavvo, quiz, rappellering/klatring, skyte på blink med luftgevær eller pil og bue, leirdueskyting, hinderløype, sette opp telt der hvor halve laget får blind for øynene (de skal sette opp teltet) de som ser skal fortelle hva/hvor de skal gå/gjøre.

Jeg ville kjørt akekonkurranse. Enkelt og greit: førstemann ned!

Tips til aktiviteter utendørs på vinteren?
Jeg skal arrangere utdrikningslag for en venninne på vinteren og ute.. Hun er en friluftstype og det hadde vært morsomt med opplegg som natursti, quiz, leker og andre ting å gjøre ute/i skogen!
bob/akebane, sledekjøring med hund eller hest, bygge snøhule, skøyteløp, lage skikkelig god bålmat gjerne 3 retters. Ha varm lavvo tilgjengelig. Lage isslott/snøborg. Rappellering. Isfiske. Slalom i puddersnø. Hyttetur.

Snøskuter kjøring, skytekonkurranse, snøbading/isbading og bading i badestamp, quiz, lavvo med bål inni, så det er godt å varmt.

Er dere stort sett garantert snø?

bob/akebane, sledekjøring med hund eller hest, bygge snøhule, skøyteløp, lage skikkelig god bålmat gjerne 3 retters. Ha varm lavvo tilgjengelig. Lage isslott/snøborg. Rappellering. Isfiske. Slalom i puddersnø. Hyttetur.
Støtter denne - her er det mye kult for en vinter! Evt også dra og oppleve nordlys!

Back
Topp