Utdrikningslag! Tips?

fruKnudsen

Forelsket i forumet
Ja, det skal jeg visst arrangere! :D

Noen som har tips til noe kjekt vi kan gjøre? Noe utenom det vanlige kaskje?
Har du vært med på noe du husker spesiellt godt?

Har ikke tenkt å ta hensyn til meg selv (som ikke kan drikke) altså, det kan de andre ta seg av!.. Men bruden ønsker bare en dag der vi skal gjøre noe kjekt (jeg vil absolutt ikke drite henne ut, det vet jeg at hun ikke vil).. Har ikke noe budsjett enda, så alle tips mottas med stor takk! :)

Jeg var med på pole dance. Vi danset alle sammen og bruden fikk lære en hel dans, og ble kledd opp i kostyme og hadde oppvisning for oss. Vi hadde det gøy alle sammen

Jeg var i ett i sommer hvor bruden fikk servert champagne og frukt på senga, etterfulgt av tur på spa, beat for beat hjemme hos forloveren hvor vi hadde en som spilte diverse sanger på gitar og to lag som skulle hoppe opp og synge sangen først og til slutt hadde vi tapasmiddag hjemme hvor alle hadde tatt med litt mat hver. Kjempekoselig dag og alle var utslitt klokka 22.30  ...spesielt forloveren som var gravid i 5.måned ;-)

Jeg har vært i mange utdrikningslag og i min vennegjeng synes vi heller ikke det er så morsomt å gjøre type pinlige ting. Det som var mest minnerikt for oss alle var da vi dro til en storby (vi var 20 stykker!) Vi festet og var på salsakurs bla. Samtidig fikk jo alle shoppet og gjort masse sammen!! Vi bodde sammen på et helt splitter nytt hostel. Vi hadde en helt utrolig helg :) Det gikk såklart litt penger, men det var verdt det :) De går jo uansett når man skal arrangere sånt! Tidenes!

Ellers har det gått mest i spa og en skikkelig morsom fest med drinkkurs o.l. :) Lykke til!!

Tja, kan jo fortelle om venninna mi sitt (som jeg var med å arrangerte sammen med forloveren og ei anna venninne)

Vi dro og vekte hu, hadde på oss livvaktstil, mens hun var prinsesse hele dagen.. Så fikk hun bind for øynene, før vi tok turen for å kjøre gokart, det var kjeempemoro :)
Så kjørte vi mot der vi skulle være på kvelden, men på veien stoppet vi og hadde piknik i skogen ved en innsjø, var suuperkoselig(og hadde strååålende vær).. Der fikk hun også en quiz som forloveden hadde svart på, og hun skulle svare likt (klarte 13 av 14 riktig og ordrett!), og fikk premier i form av hint om hva vi skulle gjøre senere på dagen

Så etter det dro vi og traff ei vi hadde fått låne hesten av, slik at hun kunne få ta seg en ridetur :)
Etter det dro vi dit vi skulle være resten av kvelden, og satt ute og nøt solen, før ei hudpleier kom og tok ansiktsbehandling på bruden :) 

Etter det hadde vi middag og morsomme leker resten av kvelden :) Var en suksess, men selvfølgelig, alt er tatt ut ifra hva vi visste bruden ønsket seg og har såvidt pratet om osv. Ting hun egentlig ikke visste hun ønsket seg før hun gjorde det ;)

en ting som er viktig, er ihvertfall å mate bruda, var i et utdrikkningslag før jul, og bruda fikk ikke frokost, ikke lunsj, men middag kl 16. Da var hun så full at maten smakte papp..

er mye artig en kan finne på som ikke koster så mye

drikkeleker
spørsmål/svar
go kart
må ha noe bruda kan tjene litt penger på? 

Back
Topp