utdrikningslag..pris?

Traktar

Forelsket i forumet
er forlover så holder på å arrangere utdrikingslag.. men hvor mye er normalt å betale per person som er med på denne dagen?

ca 500kr

Rundt 500kr. Blir det for dyrt kan du risikere at folk ikke blir med pga det, og da må du ut med enda mer selv!

Et tips :viktig å tenke på at alle skal ha utbytte av dagen. er jo kjedelig for alle som har betalt at de bare skal følge etter bruden som blir vartet opp med diverse:)

1000 kroner syntes jeg er max :)
Da har man med egen drikke:)

Da får man gjort masse og det blir en opplevelse for ALLE[:)]
Syntes det er viktig!

Har vært i et utdrikkningslag hvor vi betalte 500 kroner følte ikke jeg fikk igjen NOE for det,ikke burden heller for den saks skyld!

I et utdrikkningslag hvor vi betalte 1000 kroner fikk vi veldig mye igjen for det allsammen[:D][:D]

jeg holder på å ordne utdrikningslag nå. Det blir iallefall ikke 500kr på hver. Eneste de skal være med på å betale er mat og litt vin. Vi har laga et opplegg som passer ferfekt til årstiden, og blir dermed mye ute, med mye morro. Koster oss  nesten ingen ting.

Syns 1000 kr er alt for MYE penger å bruke på sånn.
Her kostet det vel 500 kr når jeg var i utdrikningslag til siste venninna mi som giftet seg. Hadde ikke hatt råd til å være med hadde det kostet mer enn det.

Tror det er greit å se an hvem som skal inviteres, er det mange studenter eller andre med litt trang økonomi, som kan tenkes å bli nødt til å prioritere noe annet så kan man legge prisnivået lavt. Ellers kommer det jo veldig an på hva man planlegger å ordne istand, det trenger jo ikke være dyrt for å ha det gøy.

Jeg synes det viktigste er at man finner på noe som bruden setter pris på, ikke nødvendigvis å "drite henne ut" mest mulig, eller skremme henne. F.eks fallskjermhopp kan være kjempekult for en som liker sånt, men "døden" for en med flyskrekk osv.

Det kan jo være greit å først og fremst sende en mail eller noe til de som er aktuelt å invitere, hvor man spør hva slags prisnivå man synes er rimelig? Og om de nærmeste venninnene, evt søstre, har lyst til å sponse litt mer for å kunne gjøre noe helt spesielt så synes jeg det og er helt greit:)

700 kr??
500 kr??

Alt hva man skal og hva man gjør det til det[:)]

ORIGINAL: dalensjenta

Rundt 500kr. Blir det for dyrt kan du risikere at folk ikke blir med pga det, og da må du ut med enda mer selv!

Et tips :viktig å tenke på at alle skal ha utbytte av dagen. er jo kjedelig for alle som har betalt at de bare skal følge etter bruden som blir vartet opp med diverse:)

Sign !

Kommer ann på hva slags type mennesker og alder som kommer. Er det studenter som gifter seg kan du ikke forvente at deres studentvenner har råd til 1000 kr. Mens er det velletablerte mennesker på 30 + så har de fleste (om ikke flere) råd til å betale 700-1000.

om alle som er med skal få være med på ting vil jeg si 800-1000kr, og det er det jeg alltid har bet i de jeg har vert med på.

sist var det inkludert alt hele dagen,minus lunch, og man måtte ha med litt ekstra drikke. vel verdt det!!!!

Back
Topp