Utdrikningslag-Papertrends!

Lykkelig*mamma

Glad i forumet
Hadde igår utdrikninglag for ei venninne(jeg er forlover).[:)][:)][:)][:)]

Var bla på Papertrends, hvor vi fikk mini-innføring i div utstyr og teknikker, samt at vi hadde med bilder slik at vi lagde et album til bruden! Bruden fikk selv ta ut hvilke album hun ville ha.
Vi kunne bare gå i butiken og plukke det vi ønkset av papir som vi brukte!

Det var utrolig gøy!![:)][:)]Tror det falt i smak hos alle, selv om det kun var et fåtall som hadde forsøkt tidligere.

Har hatt scrappetørke lenge nå, men ga litt motivasjon dette ja, så må nok se å begynne igjen!

Så moro!!! Jeg var forlover for ei venninne i fjor og vi gjorde det samme på Minnefabrikken. Kjekt for bruden å ha et minne fra utdrikningslaget [:)]

Ååå... håper noen finner ut dette til jeg gifter meg...
Kan man som brud på noe vis hinte om ting man kan tenke seg å gjøre eller?!?

ORIGINAL: Lillepooh

Ååå... håper noen finner ut dette til jeg gifter meg...
Kan man som brud på noe vis hinte om ting man kan tenke seg å gjøre eller?!?

Klart det er mulig å hinte om ting man kunne tenke seg, og ikke tenke seg.
Jeg ble ikke hintet, fant det ut selv.
Falt så i smak så nå blir det kanksje at vi melder oss på kurs også!
Hra scrappet en liten stund, men alltid kjekt å lære mer![:)]

ORIGINAL: Lykkelig*gravid

Hadde igår utdrikninglag for ei venninne(jeg er forlover).[:)][:)][:)][:)]

Var bla på Papertrends, hvor vi fikk mini-innføring i div utstyr og teknikker, samt at vi hadde med bilder slik at vi lagde et album til bruden! Bruden fikk selv ta ut hvilke album hun ville ha.
Vi kunne bare gå i butiken og plukke det vi ønkset av papir som vi brukte!

Det var utrolig gøy!![:)][:)]Tror det falt i smak hos alle, selv om det kun var et fåtall som hadde forsøkt tidligere.

Har hatt scrappetørke lenge nå, men ga litt motivasjon dette ja, så må nok se å begynne igjen!

hihi trur søstra mi va på detta utdrikningslaget.

blei skikkeli misunneli når ho sa ho skulle på papertrends. ho hadde aldri scrappa men ho suns det va knall arti så i håpe å få ho til å bynne med det å!

syns detta hørtes utt som et kjempefint å minneverdig utdrikningslag enn bare en stor fylle fest å dumme ut bruda mest muli!

i hadde blitt kjempe gla vist det va i som va brud[;)]

Back
Topp