Utdrikningslag..igjen!

Hot*Mama

Gift med forumet
Hvor mange var dere i utdrikningslaget deres, eller bekjentes utdrikningslag?[:)]
Fortell gjerne hva dere gjorde også![;)]

Siste jeg var på ca 12. Jeg var bare invitert, så hadde ikke noe med "opplegget" å gjøre. Vi hentet henne om morgenen og hadde rebusløp på sykkel. Champanjelunsj i fin park.

Badeopphold på badeland i sinnsyke badehetter. Stop innom hennes "jeg vil aldri bli sett der" pub. (Kanskje mest harry i landet?) Så var det grillings hjemme hos en annen venninne, drikke. På kvelden kom "overraskelsen" hun fikk besøk av to med gitarer og bra stemme, som underholdt med egen sang (fikk bind for øynene, og når hun åpnet dem satt de der og sang hennes og kjærestens sang) og allsang utover kvelden. Hun fikk tårer i øynene, jeg syns det ble i overkant.... jentete[:D][:D][:D][:D]

Jeg har ikke vært på selv,men søsteren til sambo var i et og hun var med å planlegge:

De overrasket "bride to be" med å stå på altanen (alle hadde sånn cowboy-look) Fikk henne til å ta på seg like klær ( som de hadde kjøpt) så dro de hun med seg i den kuleste limoen de har i bergen,drakk champagne,dro til en danskeskole og danset linedance,så fikk hun gå på spa avdeling og fikset seg,hele pakka[:D] Så dret de henne litt ut hehe,så gikk de og grilte i en park og hadde karaoke og singstar på en pub og alle drakk seg shitings[;)] Bruden storkoste seg[:D]

Flere?[:D]

ORIGINAL: *LiLLa*

skal du gifte deg?

Ja..

vi var 10 stk i mitt utdrikkningslag.. først måtte jeg ta buss alene utkledd som en dust.. gikk av på et busstopp der de andre ventet,
hadde sykkeløp med en spisebod (de regna med at jeg ikke hadde spist)
en drikkebod der vann kostet 35 kr og en shot kosta 5.. (hadde litt penger i en veske de gidde meg)

etter det dro vi til byen, jeg utkledd som en kanin, måtte selge gulrøtter og ballonger å spille gitar å synge utfor et spisested[8D]

etter det var det paintball ,
så badering etter båt ( sjåføren kjørte veldig rolig)

så dro vi til en venninne å drakk før vi dro ut.. jeg i en kjole fra 80 tallet[:D] med en påsydd lapp der det sto : vil du se musa min? 10 kroner.. ( hadde en lekemus i veska) tjente sikkert 800 kroner den kvelden[:D] 

de hadde lånt en van for dagen med sjåfør[:)]

Back
Topp