Jeg var i et utdrikningslag, det var gøy.
På formiddagen gikk jeg og hentet henne og hun fikk beskjed om å ta på seg varmt tøy (det var i desember) og en klatresele som jeg hadde med meg. I tillegg måtte hun ta med seg et håndkle, høyhelte sko og et skjerf. Håndkle og sko var en avledningsmanøver. Min bror var med så han og jeg satt forran og hun (vi kaller henne Laila) satt bak med bind for øynene.
Vi kjørte og stoppet og kjørte i alle dumper vi fant på eien og stoppet og rygget og broren min bannet og steikte til alle sjåfører for de kjørte somidioter på den smale veien. Den smale veien var en helt vanlig vei, men han passet på å kjøre litt uti veikanten der det lot seg gjøre. Alt dette for at hun ikke skulle vite hvor hun var, og det fungerte.
Etter at vi hadde holdt på slik i 15-20 min begynte jeg og min bror å mase om hvor høyt det var og at vi ikke hadde trodd det skulle være så høyt. Og at dette så nifst ut............Laila fikk jo helt kula [:D]
Når vi stoppet og jeg fikk henne ut av bilen med bind for øynene, måtte jeg overtale henne til å være med videre. Vi gikk ca 50 meter og da et vi inne der hun skulle få aromamassasje [:D][:D][:D][:D] Gjett om hun var lettet da.
De andre i utdrikningslaget stod der inne og ventet. Og når hun fikk massasje så gikk vi hjem til henne og laget til middag. Hun ene i utdrikningslaget hadde vært hos gamle tanten sin og bakt rundstykker som så ut som peniser, hihi.[;)][;)]
Så spiste vi og koste oss. Når vi var ferdig med det så spilte vi Laila spillet. Det gikk ut på at vi hadde laget til et Monopol lignende brett og hun var da den eneste spilleren. Vi hadde laget pakke kort og sjanse kort. Alle hadde med en liten pakke som hun fikk etter hvert. Det stor navnet på alle i utdrikningslaget på kortene slik at når Trine sitt kort ble trukket fikk Laila pakken fra Trine og historien bak pakken. Ei hadde laget en bildekolasj og ei hadde laget en kurv med såper o.l. og ei hadde en vinflaske osv.
Sjanse kortene var det også navn på. Og der ble hun stilt spørsmål som hun måtte svare på eller hun ble utfordret til å gjøre ting. Her kom det da frem hvorfor hun ikke drakk hvit rom. Og grunnen var at hun ikke tålte det fordi hun var blitt så dårlig av det en gang hun var 17 år gammel. MEn da ver det 2 stk i utrikningslaget som hylte av latter, og fortalte henne at den gangen hun trodde hun hadde drukket hvit rom så hadde hun drukket hjemmebrent [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Senere på kvelden gikk vi ut..............
Jeg vet noe annet du bare må gjøre. Ei jeg jobbet med ble utsatt for det. Forloveren hadde funnet frem til gamle eks-typer og filmet inn en hilsen fra hver enkelt type der de ønsket bruden lykke til videre osv............i tillegg så hadde hun også fått noen vildt fremmede menn til å si litt om den tiden de og bruden hadde vært sammen og ønske henne lykke til videre. Hun hadde blitt helt paff først, men så hadde det blitt kjempe morsom[;)]
Dere kan jo også gå på sjokoladesmakingskurs eller vinsmaking.
Det kjedeligste utdrikningslaget jeg har vært i var når vi gikk og kjørte go-kart og på kvelden gikk vi ut. Prøv å ungå den der gå ut delen. Det er mye mer koselig å sitte hjemme og mimre med et musikk nivå som gjør at folk kan snakke sammen.