Utdrikningslag for meg selv

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Skal faktisk holde mitt eget utdrikningslag om et par dager, fordi forloveren min dessverre avlyste den planlagte utdrikningslaget, eller dagen eller hva du vil kalle det. Veldig trist for min del, men jeg gir meg ikke. Jeg skal ha utdrikningslag.

Så derfor jenter, trenger jeg deres hjelp til å finne på noe morro for meg selv og venninne mine. Jeg er ikke redd for å drite meg ut, lever faktisk for det. Bryr meg fint lite om noen ler av meg eller med meg, så lenge de ler [;)]

Så jeg tenkte om jeg kanskje skulle leke utlending, dra til en eller annen butikk og spørre om jeg kan få smake på fruktene med litt gebrokken aksent. Men det blir kanskje litt teit? Setter vel meg selv i et dårlig lys da?

På kvelden skal vi være hos ei av venninne mine og kose oss, men med hva har jeg ikke peiling på. Har dere noen kjekke ideer, på enten leker eller noe annet morro.

Tar imot alle tips med et stoooort smiiil, og kanskje en gjesp eller to [:D]

Hørte mamma fortalte en historie om hennes veninnde som skulle gifte seg.
De kledde henne ut i regntøy (Sånn gul med regnhatt og greier) røde gummistøvler og regnbukse med seler over jakka. La henne i en trillebård med en øltønne mella beina å trillet henne i den gjennom sentrum, mens de sang kjempe høyt [8D] (Husker ikke helt hvorfor de gjore akkurat dette men) [8D]

ORIGINAL: Deez

Hørte mamma fortalte en historie om hennes veninnde som skulle gifte seg.
De kledde henne ut i regntøy (Sånn gul med regnhatt og greier) røde gummistøvler og regnbukse med seler over jakka. La henne i en trillebård med en øltønne mella beina å trillet henne i den gjennom sentrum, mens de sang kjempe høyt [8D] (Husker ikke helt hvorfor de gjore akkurat dette men) [8D]

Jeg hadde garantert falt ut av å knukket den allerede knukket nesen min [8D] Men takk for tipset..

NOEN ANDRE

I utdrikningslaget mitt var vi på sånn lasergame også spilte jeg inn låt med jentene i studio [:)]

DILDOPARTY[:)]

Mamma fikk på seg et brudeslør med små peniser på og en lilla parykk, og etter å ha drukket litt sjampis i parken ble hun sendt rundt i byen med en pose sjokolade hun skulle selge billig. Pengene hun tjente ble brukt til ett eller annet gøy den dagen, husker ikke helt hva det var.

Men har sett ei som var på en fest jeg var, hun hadde på seg en kjole over strømpebukse og topp, så var det tegnet inn små felt som kostet fra 5-100 kr, disse feltene skulle selges til folk og da klippes ut med saks. [8D]

Få venninnene dine til å skrive en handleliste.
Så går du å handler.
MEN alle varene MÅ tas fra andre sine vogner.

Eller:
Ta på deg en heldekkende hvit drakt og begynn å plukke søppel på et kjøpesenter.
(Kanskje mest morsom når svineinfluensa var på sitt verste)

Til kvelds kan jo du og venninne dine lage mat sammen.
Del opp i grupper og lag hver deres rett = tapas

Jeg vil bare si at det var jo litt trist at forloveren avlyste dagen din... :( Kunne hun ikke stelle istand noe en annen dag da? Er jo ikke noe overraskelse om du skal stelle istand ditt eget utdrikkingslag...

ORIGINAL: ladylovelylux

Jeg vil bare si at det var jo litt trist at forloveren avlyste dagen din... :( Kunne hun ikke stelle istand noe en annen dag da? Er jo ikke noe overraskelse om du skal stelle istand ditt eget utdrikkingslag...

Sant nok det, men samtidig handler dagen mest om å være sammen med venninne mine som jeg ser ganske sjeldent siden jeg har tre små unger som sluker all tiden min [:D]

Driter litt i hva vi gjør, så lenge vi er i lag og får koset oss.

Har dere noen tips på spill vi kan spille på kvelden?

Masse gode ideer her [:D]

sign.. ingen andre venninner som kan slenge sammen noe da?

tja.. først av alt. kjipt at venninna di måtte avlyse.
håper du får en knall fest alikevel [:)]

kan fortelle va mine venner gjorde med meg i mitt utdrikningslag.

- rebusløp. fikk en rebus der svaret var en butikk i sentrum.
gikk til butikken, der dem hadde en del av kostymet mitt og jeg fikk ny rebus til neste butikk.
etter å ha vært i alle butikkene ble jeg en cowboy. med hatt, pistol og det hele.
da kom venninnene mine med en HEST!! MIDT I SENTRUM!!
Jeg er livredd hester, men måtte jeg så måtte jeg.
så da måtte cowboyen meg ha meg en ridetur i sentrum. FLAUT!!
Så satt vi i tube,vannski o.l. gøy[:)]

og så bånn gass på et lokale dem hadde leigd.
deretter ut på utestedet her, med en lapp på magen der det stod " spander en drink på meg"

dem klarte å drikke meg ut[;)]

ORIGINAL: Vesle_mor

Sant nok det, men samtidig handler dagen mest om å være sammen med venninne mine som jeg ser ganske sjeldent siden jeg har tre små unger som sluker all tiden min [:D]

Driter litt i hva vi gjør, så lenge vi er i lag og får koset oss.

Har dere noen tips på spill vi kan spille på kvelden?

Masse gode ideer her [:D]

Party&Co! Det er kjempekjekt! :O)
Brenn en plate med masse go gammel drikkemusikk! Som er typisk for den tiden da du og dine venninner drakk og festet mye [:)] Bringer fram mange kjekke minner! Så blir det mye srtig mimring ut av det [:)]

ORIGINAL: Malleleo

sign.. ingen andre venninner som kan slenge sammen noe da?

Nei, dessverre ikke. Er nå kommende lørdag, og jeg gifter meg om en mnd til [;)]

Spille inn låt i studio er jo en hit=) 

Back
Topp