utdrikningslag for en venninne

angel84

Betatt av forumet
nå spør jeg dere. vi skal ha utdrikninslag for en venninne på lørdag og har fått beskjed at vi må ut med 500 kr + buss og bytur selv. opplegget hennes er denne dagen hun skal få en bli ny dag med klesshopping og sminke. og så møter vi de senere på dagen og får en velkomst drink  og mat. og deretter reiser på byn på atten års grense steder. (bare 1 under 20).
synest dette er mye penger for så lite. hva mener dere?      vi blir 18 stk så da får de inn 9000 kr.

hmm, jeg har rett og slett ingen anelse, gikk innpå for jeg og skal på mitt første utdrikkingslag og letet etter tips[:)]
men jeg dytter for deg da[:)]

men personlig synes jeg kanskje det var mye..hmm, tror det hadde spilt noen rolle for meg hvor godt jeg hadde kjent henne...hmm[:)]

dytter så du får flere svar!! [:)]

Jo det er dyrt syns jeg.. Men det er kanskje vanlig?

Mitt utdriknings lag kostet folk 50kr i mat[:D] Lagde taco hjemme og folk tok med egen drikke[;)]

Jeg arrangerte utdrikningslag, hvor alle betalte 500 kr.
Det inkluderte:
Mat og drikke til bruden
Dansekurs for alle som var med ( ca 15 stk )
Drinkmikse-kurs for alle
Leie av hytte for kvelden
Minibuss til hytta
Utenom dette betalte alle lunsj og drikke selv.

Jeg arrangerte utdrikningslag, hvor alle betalte 500 kr.
Det inkluderte:
Mat og drikke til bruden
Dansekurs for alle som var med ( ca 15 stk )
Drinkmikse-kurs for alle
Leie av hytte for kvelden
Minibuss til hytta
Utenom dette betalte alle lunsj og drikke selv.

men da har du jo mye på planen. dere kommer hvertfall ikke til å kjede dere. da bruker du pengene til noe artig og ikke bare tull.

kjempe dyrt spør du meg. Jeg hadde ikke betalt 500 kr for å være med på maten liksom. Gøyen med utdrinkningslaget er jo opplegget på dagen[:)]

for 9000 kr får man jo gaaaanske så mye da.

Jeg husker jeg betalte 300 kr. Da fikk vi en kjempe fin dag.

Prisen var da inkludert:
- frokost
- ridetur til bruden
- lunsj - grillmat med masse attåt
- tur i svømmehall
- bowling
- drink der vi kom og skulle spise middag
. transport til der vi skulle spise middag
- en gave fra alle oss som minne om dagen

Det eneste vi betalte selv var vel middagen. Men den ble jo heller ikke så dyr egentlig. Tror vi var 7 stykker jeg.

Back
Topp