Utdrikningslag aktiviteter, forslag?

Fargeklatten89

Elsker forumet
Kunne gjerne trengt noen forslag til aktiviteter en kan gjøre på utdrikkingslag? Dere som har vært i det, noen som har noen gode forslag? :D
 
Vi dro ut på byen, spiste god mat og drakk god drikke. Deretter ble bruden (jeg) bindet for øynene og kjørt hit og dit, blant annet på en fotoshoot (som var genialt for jeg fikk foreviget det) og på gokart! Avslutta dagen med en pubrunde :) Jeg hadde det i allefall gøy! Skal det foregå i en by som har en del utvalg i aktiviteter eller? :)
 
Foto shoot
Pole dans kurs
Klatring
 
Champagne frokost, salsakurs, karaoke, hudpleie/sminke/styling, tapas til middag, drikkeleikar, fotoshoot med bilde av alle sammen. I tillegg til dei tipsa satte eg veldig pris på å få gave fra alle sammen som minne fra dagen. Eg fekk eit kjempestilig armbånd:)
 
Det er masse spennende ting å gjøre, men kommer veldig ann på hovedpersonens interesser. Jeg har vært i en del nå og alle har vært veldig forskjellige. Noen av aktivitetene vi har gjort er:
940

700

940


Anbefaler deg å gå inn på Planlegg.no, der har du en idèbank med aktiviteter for utdrikningslaget. :)

Lykke til med planleggingen! :)
 
Back
Topp