utdrikkningslag

Veron

Glad i forumet
Om noen uker skal jeg utdrikkningslag og trenger tips til hvilke "unskuldning" jeg skal bruke for og ikke drikke? Vil ikke at noen skal mistenke noe før uke 12!:)
 
At du går på antibiotika mot UVI feks! Da kan du jo ikke drikke alkohyler og du må ofte på do :)
 
Jeg hadde tenkt å bruke uvi unnskyldningen denne uken, men så fikk jeg uvi og da var det jo ikke løgn en gang haha ;) en venninne av meg googlet medikamenter som Ikke kan kombineres med alkohol for hun syns uvi var litt for velbrukt, var visst mange medisiner å velge blant :) Et annet alternativ er å helle over alkoholfri rødvin på en annen flaske, eller erstatte posen i en dunk (men da er det fare for at andre vil smake da).
 
Vi skal ha hagefest neste lørdag, men vurderer å fortelle familie det før den tid, siden jeg da har vært på tidlig UL. Da er det i så fall ikke så farlig. Hater å holde på hemmeligheter og lyve! Ikke er jeg spesielt flink på det heller :p
 
Jeg var på utdrikkingslag i uke 8, sa at vi var aktiv prøvere å at jeg ble anbefalt av legen å holde meg helt unna alkohol
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Ta en tom vinflaske og hell på noe annet! Da får du ingen spørsmål☺️
 
Hell over alkoholfritt i en gammel flaske, lat som du drikker en øl/drink boks og tøm ut i vasken som timene går, så kan du bruke boksen hele kvelden :) Funket for meg!
 
Back
Topp