Utdrikkningslag...

MiniMillie

Andre møte med forumet
Hei! Jeg skal i utdrikkningslaget til ei venninne av meg om 2 uker, lurer da på hvordan jeg skal komme meg gjennom det uten å bli avslørt... :S
Vurderer nesten bare å droppe det, men litt dumt siden det er ei god venninne...
Noen forslag?
 
Hei:) Kjedelig situasjon ja... Jeg er glad utdrikkningslaget jeg skal i ikke er før i September! Helgen før jeg fant ut at jeg var gravid var jeg på helgetur til en venninne og vi skulle på konsert ene dagen og på byn andre dagen, siden jeg tenkte det var en mulighet for at jeg var gravid ville jeg unngå å drikke (første måneden vi prøvde, jeg tror ikke jeg hadde orket tenkt sånn hvis det tok mange måneder før positiv test)... Jeg pleier ofte drikke vin, men denne gangen hadde jeg med meg "bacardi razz" (vann) som jeg blandet ut med sprite... eneste jeg fryktet var at noen ville smake eller ha en drink...Men det gikk fint;) heldigvis ingen som reagerte på at jeg ikke ble "i ekstra godt humør":) På konserten solgte de cider såda kjøpte jeg en cider som jeg latet som jeg drakk av... Gikk på do og helte halve i vasken (lettere å late som at jeg drakk da... he he)... Forrige helg på jente middag ute kom jeg med unnskydning om at jeg måtte en tur inn på jobb tidlig søndag, og imorgen tror jeg at jeg melder avbud i 30 års dag, orker ikke lyve... Dette kan bli noen lange måneder.. he he... Heldigvis ikke hver helg det skjer noe festligheter! Lykke til iallefall:) Håper du finner ut en bra løsning...
 
Tusen takk for tips! :)
Helle noe alkoholfritt i en vinflaske med skrukork var jo lurt. Eller helle ut i do.  Da har jeg i hvertfall et par ideer. :) Har ikke lyst til å fortelle det riktig ennå heller. Og å si at jeg går på penicilin tror jeg ikke funker, for den unnskyldninga brukte jeg sist jeg var gravid. Og da har venninnene mine fortalt i ettertid at de skjønte det. Hehe.... Er ikke lett dette. :)
 
Back
Topp