Utdrikkningslag!!

siwro

Gift med forumet
Vi skal ha utdrikkningslag for ei venninne av oss om 1 mnd's tid.. og lurte på om dere kunne hjelpe meg og komme med tips om hva vi kan gjøre på dagen hennes?
Vi har tenkt å ta henne med på spa på formiddagen.
Og tenkte å kle henne ut som ett eller annet?? og at hun da skulle gå rundt i byen å selge boller formet som både kuk og pupper.

Har dere noe tips?

På forhånd takk[:D]

Jeg er sååååå lite fan av sånne utdritningsting som å selge boller i diverse fasonger, så hvis det er sånne ting du vil ha tips til, så kan jeg ikke hjelpe...
Andre ting kan være piknik i parken med pakkelek, det hadde vi for en venninne, og det var utrolig koselig!

ORIGINAL: Pijah

Jeg er sååååå lite fan av sånne utdritningsting som å selge boller i diverse fasonger, så hvis det er sånne ting du vil ha tips til, så kan jeg ikke hjelpe...
Andre ting kan være piknik i parken med pakkelek, det hadde vi for en venninne, og det var utrolig koselig!

Er så enig- utdritningslag er så ufattelig harry og ikke det minste morsomt- hverken for bruden eller for andre. Hva med å gi henne en opplevelse hun kan huske med glede?

Pakkelek har jeg også hørt er veldig kjekt. God mat og drikke og en koselig samling/fest med gode venninner.

Oj.. dobbelt opp her.

Kuk- og puppeboller syntes vi var artig også. Da vi var 15.

Men spa hørtes jo deilig ut, da[:)]

mm takk jenter...
grunnen til det var at hun selv har hinta til at sånt synes hun var artig[:D] er jo ikke jeg som skal arrangere utdrikkningslaget, men hun som er forlover ante ikke, så jeg tenkte jeg kunne hjelpe henne med noen tips[:D]

ORIGINAL: siwro

mm takk jenter...
grunnen til det var at hun selv har hinta til at sånt synes hun var artig[:D] er jo ikke jeg som skal arrangere utdrikkningslaget, men hun som er forlover ante ikke, så jeg tenkte jeg kunne hjelpe henne med noen tips[:D]

jeg gifta meg i fjor.. og jeg måtte gå rundt i byen å selge slike boller... syntes det var moro jeg [:)] men dette var i juli, så jeg gikk på pubene nede på kaien i Stavanger, hvor folk satt og hadde seg utepils.. solgte boller for over 600 kr [:)]
men prøvde litt ellers i byen også, men da var det ingen som ville kjøpe... så er viktig med "publikum" som er lett å selge til.. [;)]

Og så er det vel gjerne forskjell på om bruden er 22 eller 30 og.. Hver sin smak, og hvis hun syns sånn er gøy, så er det jo bare å kjøre på.

Jeg blir bare pinlig berørt når jeg ser sånne ting jeg.. [X(]

Da jeg skulle gifte meg ønsket jeg at vi gjorde ting som alle kunne være med på, ikke bare jeg. Det ble heldigvis tatt hensyn til[:D]
Noen forslag: Champagne frokost,ri, gokart, kjøre firhjuling, akt-tegning, øl-stafett,kontakte et aktivitetssenter som gir pris på gruppeaktiviteter, kle ut bruden i noe stygt og gi henne en handleliste hvor hun kun kan ta ting fra andre kunders handlevogn, spa, alle har med en gave som minner om bruden. Bruden må gjette hvem den er fra. Paintball (veldig artig), hoppe i fallskjerm.... Ble noen forslag i hvertfall...

Back
Topp