Utdrikkingslag

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Jeg skal arrangere utdrikkingslag for vennina mi.
Har dere noen tips? Hva er gøy:) ?
Har bare vert i 2, så har ikke så himla mye erfaringer;)
Takk:D

Jeg skal arrangere utdrikkingslag for vennina mi.
Har dere noen tips? Hva er gøy:) ?
Har bare vert i 2, så har ikke så himla mye erfaringer;)
Takk:D

Spaaaaa :D det gjor vi til veninna mi. Ho fikk behandling i tillegg mens vi satt i bobblebad og badstu :) pluss de hadde egen relex avd innpå samme rommet som kun vi var på :)

Hva liker hun?:)
Jeg har vært i flere, i tillegg til å arrangert et selv.
Kan nevne poledancing kurs, bartenderkurs på et utested i byen, temafest på kvelden, felles lunch og frokost, spa, fotoshoot for bruden, aktiviteter for bruden som hun må gjøre på et senter eller en lørdag i byen typisk (variere utdritingsgraden etter hvilken type person hun ermog hvor mye hun 'tør'), i det ene utdrikningslaget var vi hele gjengen på Halvorsvika aktivitetssenter rett utenfor Grimstad, før vi dro videre å hadde fest på kvelden. Stikkhopp, fallskjermhopping.
Kickboxing,salsakurs, sumobrytekamp(i svææære sumodrakter), karaoke på lokal pub/eller på dagtid et folksomt sted.

Hmm, det er dette jeg kommer på i farta :P

Men du må jo selvfølgelig se an personen som sagt ;)
Jeg personlig hadde blitt skuffa om det ble spa som en av tingene den dagen, da spa for min del er avslapping og noe man gjør for å kose seg å roe ned helt. Hadde ikke orka det,for så å etterpå være klar for full fest å masse liv om du skjønner. Men det bare meg da. :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Poledancing kurs ble æ overrasket med i mitt og det var kjempemorro;-) Alle koste seg så masse;-)

Jeg driver selv å ordner det til venninna mi :) her blir det spa og middag ute :) ingen av de andre jentene som jeg har invitert som har kommet med andre/flere forslag.

Eg hadde blitt litt skuffa om dei kom for å drite meg ut, så eg er ikkje noko fan av utdritingslag, men utdrikningslag etter bruda sine interesser er tipp topp ;)

Eine veninna mi er kjempe gla i fjell,foto og mat. Så vi starta dagen med felles frukost ute ved eit vatn, så gjekk vi på ein liten fjelltur saman, og på toppen venta ein fotograf som tok flotte bilete av henne i evas drakt opp på toppen ;)
Så når vi kom ned kunne vi reise å dusje medan ho fekk massasje og hudpleie på ein klinikk. Når ho var ferdig blei ho kjørt til ein stad der vi hadde laga til lunsj (alle hadde tatt med ein rett kvar) Så reiste vi til flyplassen der det va leigt minifly og pilot. Han flaug henne og den komande ektemannen over sunnmørsalpane og ho var i hundre når ho kom ned igjen. Etter det var det turen til ei hytte der vi laga middag saman og så var vi der og drakk og var ute i jacuzzi :)

(Dette var eit supert utdrikningslag! ALLE var fornøgde, og ikkje minst bruda! Det som var så fint var at vi gjorde dei meste av aktivitetane saman! Og når ho var å gjorde noko aleine så var vi i aktivitet med å lage til lunsj o.l. Vi hadde også minibuss så vi var samla)

På ei anna veninne sitt så var vi på ei øy med masse aktivitetar ; paintball, sumobryting, rodeo, skyting, konkurranser og ferdige måltid. Det også var kjekt, men ikkje så personlig kanskje.

Om ein har tilgang til det så kanskje ein kan gå i studio å synge inn ein song saman, dra på curling, poledancing, skøyter, hoppe strikk, falskjerm, paragliding, +++ :)

Jeg er nok en av de som mener utdrikningslag er noe tull (vil ikke ha det om det skulle bli til at jeg noen gang gifter meg), og mye av det som skjer på slike utdrikningslag går i mot både brud og brudgoms ønsker/interesser... Men det er meg da... Klarer man å finne et opplegg som passer bruden, og som ikke går i mot både bruden OG brudgommens ønsker,, så er jo det supert (Blir veldig ille om du f.eks. arrangerer en mannlig stripper, og brudgommens mening er at det å tafse på en stripper er utroskap, sånn for å sette det på spissen ;-) ).

Jeg arrangerte utdrikningslag for gamle bestevenninna mi for noen år siden, og da var det først piknik i parken med champagne, og så en rundtur i byen og koste oss, og så hjem til meg for dildoparty (altså en som kom og ''demonstrerte'' og viste frem div. dildoer og utstyr/leker, sexy klær osv..... Dette var rett opp hennes gate, og passet veldig fint i forhold til det at min bryllupsgave til de var Budoirbilder ;) ) .
Bruden var SUPERFORNØYD, og mannen var nok enda mer fornøyd ;)

Jeg ville ikke ha spa, ville heller være sammen med de som kommer.

Og for meg var det mye viktigere at folk kom enn at det skal være så mye opplegg. Ser en del som planlegger så svært og spesielt at det blir svindyrt og folk må trekke seg.

Men jeg kunne godt blitt kledd ut, måtte dansa på gata og sånn, men helst ikke gjøre ting der jeg måtte mase på andre.

Jeg (eller vi) var i dansestudio og lærte en dans, som ble filma. Det var dødsgøy! Helt meg.

Det er det viktigste. Lag et utdrikningslag til bruden, ikke til deg selv eller for å imponere noen andre, eller etter en "slik bør det være"-plan. Noen liker shopping og champagne, andre paintball og grandis.

Du er blitt spurt om å være forlover fordi du er bruden nær (går jeg utfra) så stol på at du kjenner henne godt nok til å gi henne en knalldag.

Og spør spør spør de andre, hvor mye tenker de det skal koste? Hvor lenge vil/kan de bli? Er det noen som har noen forbehold? Ikke la deg presse til å gjøre alt folk kan finne på å foreslå, men ta hensyn til de behovene som gjør dagen bedt mulig for alle, det er også til brudens beste :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Eg hadde kanskje også spurt bruda på forhånd. Ho veit vel at det blir, så ho sjølv kan få skrive liste over kven som skal inviterast i utdrikningslaget og få sette litt rammer på kva ho absolutt ikkje vil, og kanskje ho har nokre ønsker sjølv?

Eg hadde kanskje også spurt bruda på forhånd. Ho veit vel at det blir, så ho sjølv kan få skrive liste over kven som skal inviterast i utdrikningslaget og få sette litt rammer på kva ho absolutt ikkje vil, og kanskje ho har nokre ønsker sjølv?

Da fekk bruden eg sist va til. Ho kom med ønsker om spa, middag ute og byn etterpå. Ho storkoste seg. Ho fekk selvfølgelig alle ønskene oppfyllt :)

eg synst ikke om å drite noen ut. Syns det e mye kosligere å være samla alle vennene og kose seg. Og la det bli en koselig dag en husker lenge :)

Jeg arrangerte i sommer. Vi starta med lunsj og div 'blikjent' leker siden mange ikke kjente hverandre. Så skifta vi til treningstøy og ble kjørt til en militærleir (ingen viste hva vi skulle der) hvor vi spilte paintball. Veldig gøy siden bruden og flere av jentene hadde ett miniopphold i militære når vi gikk på skolen. Når vi kom tilbake dusja og skifta vi før det var dildoparty. Avsluttet dagen med grilling og fest. Kjempekoselig og alle var fornøyde. Ikke minst bruden :) Finn på aktiviteter som du veit bruden liker og som passer henne. Skal være hennes dag :) Bruden min hadde sagt på forhånd at ho ikke ville drites ut offentlig, så det slapp hun. Ble noen kostymer og flaue øyeblikk løpet av dagen, men ikke værre enn at ho syns det var gøy.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sååå gøy.. :-) Hvis hun er skikkelig tøff hadde jeg sett på laser og paintball. Vet du kan leie flere steder i Bergen. :-) ellers har vannkanten en relax avdeling som det går ann å leie I helgene noen timer. Svigermor spilte inn cd. Så du har mange valgmuligheter. :-))

Tusen takk for masse svar:)
Jeg har allerede prata med kommende brud. Hun hadde ønske om at vi gjorde ting sammen. Så noe spa blir det ikke.
Eneste jeg fikk beskjed om var at hun skulle ikke i strikk eller fallskjerm:P og liste over hvem hun vil at jeg skal invitere har jeg fått:)

Så jeg må bare sette sammen et opplegg som gjør dagen til en minnerik dag som hun kommer til å huske for resten av livet:) :)

Tusen takk for masse svar:)
Jeg har allerede prata med kommende brud. Hun hadde ønske om at vi gjorde ting sammen. Så noe spa blir det ikke.
Eneste jeg fikk beskjed om var at hun skulle ikke i strikk eller fallskjerm:P og liste over hvem hun vil at jeg skal invitere har jeg fått:)

Så jeg må bare sette sammen et opplegg som gjør dagen til en minnerik dag som hun kommer til å huske for resten av livet:) :)

Jeg er nok en av de som mener utdrikningslag er noe tull (vil ikke ha det om det skulle bli til at jeg noen gang gifter meg), og mye av det som skjer på slike utdrikningslag går i mot både brud og brudgoms ønsker/interesser... Men det er meg da... Klarer man å finne et opplegg som passer bruden, og som ikke går i mot både bruden OG brudgommens ønsker,, så er jo det supert (Blir veldig ille om du f.eks. arrangerer en mannlig stripper, og brudgommens mening er at det å tafse på en stripper er utroskap, sånn for å sette det på spissen ;-) ).

Jeg arrangerte utdrikningslag for gamle bestevenninna mi for noen år siden, og da var det først piknik i parken med champagne, og så en rundtur i byen og koste oss, og så hjem til meg for dildoparty (altså en som kom og ''demonstrerte'' og viste frem div. dildoer og utstyr/leker, sexy klær osv..... Dette var rett opp hennes gate, og passet veldig fint i forhold til det at min bryllupsgave til de var Budoirbilder ;) ) .
Bruden var SUPERFORNØYD, og mannen var nok enda mer fornøyd ;)
Jeg hadde utdrikkingslag før jeg gifta meg. Og jeg har aldri hatt en mer fantastisk dag. Alle venninnene mine samla for å feire meg. Høres skikkelig ego ut. Men jeg ikke så vant til å være sentrum. Så den dagen ble jeg skikkelig rørt av! ;)

Jeg har kun vært i ett. Vi hadde flere aktiviteter, men hovedaktiviteten var rappellering, og det var utrolig gøy, men man bør jo selvsagt se an personen og hva hun liker :)

Jeg har kun vært i ett. Vi hadde flere aktiviteter, men hovedaktiviteten var rappellering, og det var utrolig gøy, men man bør jo selvsagt se an personen og hva hun liker :)
Det om hadde vert en opplevelse for livet. Fikk alle rappellere? Eller kun bruden?

Det om hadde vert en opplevelse for livet. Fikk alle rappellere? Eller kun bruden?
Alle sammen. Var vel 70 meter rett ned også tok vi en sånn "huske" ca 30 meter over en elv. Var utrolig gøy og selvfølgelig noe man vil huske :) Anbefales!

Back
Topp