Jeg skal arrangere utdrikkingslag for vennina mi.
Har dere noen tips? Hva er gøy
?
Har bare vert i 2, så har ikke så himla mye erfaringer
Takk
Har dere noen tips? Hva er gøy
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal arrangere utdrikkingslag for vennina mi.
Har dere noen tips? Hva er gøy?
Takk![]()
Eg hadde kanskje også spurt bruda på forhånd. Ho veit vel at det blir, så ho sjølv kan få skrive liste over kven som skal inviterast i utdrikningslaget og få sette litt rammer på kva ho absolutt ikkje vil, og kanskje ho har nokre ønsker sjølv?
Jeg hadde utdrikkingslag før jeg gifta meg. Og jeg har aldri hatt en mer fantastisk dag. Alle venninnene mine samla for å feire meg. Høres skikkelig ego ut. Men jeg ikke så vant til å være sentrum. Så den dagen ble jeg skikkelig rørt av!Jeg er nok en av de som mener utdrikningslag er noe tull (vil ikke ha det om det skulle bli til at jeg noen gang gifter meg), og mye av det som skjer på slike utdrikningslag går i mot både brud og brudgoms ønsker/interesser... Men det er meg da... Klarer man å finne et opplegg som passer bruden, og som ikke går i mot både bruden OG brudgommens ønsker,, så er jo det supert (Blir veldig ille om du f.eks. arrangerer en mannlig stripper, og brudgommens mening er at det å tafse på en stripper er utroskap, sånn for å sette det på spissen ;-) ).
Jeg arrangerte utdrikningslag for gamle bestevenninna mi for noen år siden, og da var det først piknik i parken med champagne, og så en rundtur i byen og koste oss, og så hjem til meg for dildoparty (altså en som kom og ''demonstrerte'' og viste frem div. dildoer og utstyr/leker, sexy klær osv..... Dette var rett opp hennes gate, og passet veldig fint i forhold til det at min bryllupsgave til de var Budoirbilder) .
Bruden var SUPERFORNØYD, og mannen var nok enda mer fornøyd![]()
Kanskje jeg skal sjekke opp det. Høres ut som det kunne blitt mye latter ut av et slikt kursPoledancing kurs ble æ overrasket med i mitt og det var kjempemorro;-) Alle koste seg så masse;-)
Det om hadde vert en opplevelse for livet. Fikk alle rappellere? Eller kun bruden?Jeg har kun vært i ett. Vi hadde flere aktiviteter, men hovedaktiviteten var rappellering, og det var utrolig gøy, men man bør jo selvsagt se an personen og hva hun liker![]()
Alle sammen. Var vel 70 meter rett ned også tok vi en sånn "huske" ca 30 meter over en elv. Var utrolig gøy og selvfølgelig noe man vil huskeDet om hadde vert en opplevelse for livet. Fikk alle rappellere? Eller kun bruden?