Kan ikke bruke alt dette selv, for bruden var med på en del av dette, men her er litt ideer fra mitt og min søsters utdritningslag, siden vi er flere som samler på utdrikkingslagtips:
- Jeg ble vekket med frokost fra min forlover og søster, deretter bar det til massasje. Mmmm..deilig start!
- Etterpå måtte jeg gå i hele handlegågata i byen her (på en stappfull lørdag) og finne alle som skulle være i utdritningslaget. Jeg visste ikke hvem som kom, så det var vanskelig, men veldig moro og spennende. Det var sommer, så de sto spredt rundt omkring og studerte klesstativ, butikkvinduer osv. Jeg gikk forbi ei barndomsvenninne 3 ganger før jeg "fant" ho.
-Vi dro så å spiste lunsj, der flere dukket opp etterhvert. Der fikk jeg på meg et knall lilla brudeslør som jeg gikk med resten av dagen, med en liten "plastic-fantastic" tiara på toppen.
- Så kom dagens utfordring - nemlig selge boller som forloveren og søsteren min hadde laget...som hadde et lettere grønnskjær- (konditorfarge). Det var såå mange som var oppriktig glad når jeg tilbydde de boller, men som ble så skuffa når de skjønte det var "noe muffens". Spiste noen selv da, og de var fantastisk gode!!! Bare synet som bedro med den grønnfargen. Jeg fikk velge pris, så solgte den for enten 5 kr eller en klem. Kjøper fikk velge. Jeg sa til barna at det var trylleboller - så det ble kundekretsen min. [:D]
- Så dro vi å kjørte go-cart. Kjempegøy. Det var lukket, og det var konkurranse med palleplassering osv. Vi kjørte skikkelig "pinglete" i begynnelsen, men så ble vi litt tøffere - og farta økte!
- Tilbake i byen fikk jeg en liten plastiksaksofon og måtte stå på et gatehjørne og være gatemusikant. Heldigvis (syns jeg) var det stengt i byen, og ganske få folk ute, så det ble ikke så lenge.
- vi gikk ut og spiste på mongolsk restaurant
- Så endte vi opp hjemme hos meg hvor vi koste oss med vin, snacks og Buzz.
Kjempekoselig dag!
Søstra mi sitt var ute i skogen i gapahuk, med grilling av pølser osv
- ho måtte imitere Ingrid Espelid.. og lage pinnebrød i blinde.
- vi spilte inn stumfilm - vi valgte et kjent eventyr, så måtte bruden velge ut "skuespillere", så hadde vi en stor søplesekk med rekvisitter ho kunne plukke fra. Filmen redigerte vi etterpå, men "skuespillerne" måtte tenke på å overdrive alle bevegelser, siden ingen skulle si noe. Vi var alene i skogen, og det pøsregnet, men det var utrolig morsomt!
- Hjemme hos hennes forlover lagde vi mat sammen hele gjengen, mens søstra/brura måtte lage en sang. Koselig for oss andre, da vi ble kjent.
Det var noen tips herfra,
og et laaaangt innlegg (sorry)
Håper flere har lyst å fortell [:D][:D]