Utdanning på nett?

PoppyL

Gift med forumet
Noen her som tar utdanning/kurs via nett?

Isåfall hvilken rettning går du, og hvordan fungerer det?[:)]

Lurer på å begynne å studere igjen..[8|][8D]

Jeg tok hjelpepleier (heter nå helsefagarbeider) over nett. Gjorde det gjennom Folkeuniversitetet og jeg er veldig fornøyd med dem. Ikke var de veldig dyre heller!

ORIGINAL: Sweetpea

Jeg tok hjelpepleier (heter nå helsefagarbeider) over nett. Gjorde det gjennom Folkeuniversitetet og jeg er veldig fornøyd med dem. Ikke var de veldig dyre heller!

Hvilken bakgrunn hadde du før du tok det over nett? [:)] må man ha helse og sosial grunnkurs f.eks?

Eg holde på å ta helsefagarbeider over internett. har permisjon nå, men håpe eg kan begynna igjen snart. Synns det fungerer bra. jobber med skulearbeid på kveldstid når ungane e iseng. jobber litt på en sykeheim i helger og kvelder for å få litt praksis som kan skrives av etterpå [:D]

ORIGINAL: Nibbe

Eg holde på å ta helsefagarbeider over internett. har permisjon nå, men håpe eg kan begynna igjen snart. Synns det fungerer bra. jobber med skulearbeid på kveldstid når ungane e iseng. jobber litt på en sykeheim i helger og kvelder for å få litt praksis som kan skrives av etterpå [:D]

Er det slik at du må ha 5 års praksis tilsammen eller ?[:)]

ja, men eg får avskrevet 2 år pga har almenne vgs. Så får eg avskrevet noe siden eg har jobba et par år på en sykeheim. [:)] sååå 2 år å litt til rekner eg med

ORIGINAL: Nibbe

ja, men eg får avskrevet 2 år pga har almenne vgs. Så får eg avskrevet noe siden eg har jobba et par år på en sykeheim. [:)] sååå 2 år å litt til rekner eg med

okei[;)]

Elsker nettstudie..he he
Har tatt noe som heter pedagogisk assistent, som ikke er noe tror jeg, men som gir kunnskap om arbeid i bnarnehage. Så har jeg tatt barne og ungdomsarbeiderfaget gjennom folkeuniversitetet. Veldig bra opplegg. Hadde nettopp eksamen og fikk bra karakter.

Har tatt andre studier som har vært dels nettstudie og dels kveld/helge undervisning også.

ORIGINAL: karaoke

Elsker nettstudie..he he
Har tatt noe som heter pedagogisk assistent, som ikke er noe tror jeg, men som gir kunnskap om arbeid i bnarnehage. Så har jeg tatt barne og ungdomsarbeiderfaget gjennom folkeuniversitetet. Veldig bra opplegg. Hadde nettopp eksamen og fikk bra karakter.

Har tatt andre studier som har vært dels nettstudie og dels kveld/helge undervisning også.

Det som koster 11 000kr eller noe ?
Hva gikk det ut på da, levere inn oppgaver bare ? Er det almenn fag også?

ORIGINAL: BUtterfly86

Jeg begynte med nettstudier, skulle ta de fagene jeg trengte for å få generell studiekompetanse. Men jeg er ikke så veldig disiplinert når det kommer til skolearbeid, så det endte fort. Må være veldig bevisst på at dette er noe du VIL! Er min erfaring ivertfall...

Har tenkt en del på det jeg også. Så tror jeg må være helt 100%sikker før jeg evt melder meg på noe [8D]

Back
Topp