Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sweetpea
Jeg tok hjelpepleier (heter nå helsefagarbeider) over nett. Gjorde det gjennom Folkeuniversitetet og jeg er veldig fornøyd med dem. Ikke var de veldig dyre heller!
ORIGINAL: Nibbe
Eg holde på å ta helsefagarbeider over internett. har permisjon nå, men håpe eg kan begynna igjen snart. Synns det fungerer bra. jobber med skulearbeid på kveldstid når ungane e iseng. jobber litt på en sykeheim i helger og kvelder for å få litt praksis som kan skrives av etterpå [:D]
ORIGINAL: karaoke
Elsker nettstudie..he he
Har tatt noe som heter pedagogisk assistent, som ikke er noe tror jeg, men som gir kunnskap om arbeid i bnarnehage. Så har jeg tatt barne og ungdomsarbeiderfaget gjennom folkeuniversitetet. Veldig bra opplegg. Hadde nettopp eksamen og fikk bra karakter.
Har tatt andre studier som har vært dels nettstudie og dels kveld/helge undervisning også.
ORIGINAL: nussnøff
jeg holder på med dette studiet
http://www.nki.no/Studier/Bachelor-i-oekonomi-og-administrasjon-AArsenhet-1
ORIGINAL: BUtterfly86
Jeg begynte med nettstudier, skulle ta de fagene jeg trengte for å få generell studiekompetanse. Men jeg er ikke så veldig disiplinert når det kommer til skolearbeid, så det endte fort. Må være veldig bevisst på at dette er noe du VIL! Er min erfaring ivertfall...