Utblokking av støvletter?

MammaTilToSmå

Glad i forumet
Gjør de det på alle skobutikker eller er det kun noen få. Vurderer å bestille meg støvletter på ebay men er usikker på hvilken vidde jeg må ha på skaftet, vil tro jeg må ha medium eller wide. Hadde derfor vært greit å ha muligheten til å blokke de ut litt om jeg bommer når jeg bestiller.

Skobutikker som har blokkemaskin blokker bare ut sko som er kjøpt hos de (iallefall det jeg har erfart da jeg jobbet i skobutikk). Men, skomakere blokker ut alt så lenge det er skinn!

MariSafari skrev:
Skobutikker som har blokkemaskin blokker bare ut sko som er kjøpt hos de (iallefall det jeg har erfart da jeg jobbet i skobutikk). Men, skomakere blokker ut alt så lenge det er skinn!

Stemmer!

Mange skobutikker som ikke har blokkemaskin i det hele tatt.
Men skomaker, eller der hvor de filer nøkler og skifter hælflikker gjør det ofte!

Hva med semsket skinn? Har funnet et par på ebay og de har bare medium vidde på skaftet, men usikker på om jeg kommer til å få de igjen da

Semsket skinn er også skinn. Det er skai som ikke kan blokkes, eller tekstilstoff. Men ville målt litt, for det er begrenset hvor mye et skaft kan blokkes ut! 

Back
Topp