Utblåsningstråd

laasg

Betatt av forumet
JEG HOLDER PÅ Å KLIKKE !!!! Derfor lager jeg et utblåsningstråd så vi kan syte litt, få det ut av systemet rett og slett.

For det første så sa samboeren som han alltid gjør " tror jeg går å spiller litt jeg" og så sier jeg for første gang på år og dag " kan du ikke være sammen med meg i kveld da?" han svarte ikke, bare satt der. Så da tenkte jeg at det var greit for han. Så gikk han bort en stund, kom tilbake og masserte meg litt i hodebunnen. Kjempedeilig tenkte jeg, nå skal vi kose oss sammen. Så blir han ferdig og forsvinner og kommer ikke tilbake, jeg tenker at han er på do. MEN NEIDA, han gikk faen meg og spilte. Unnskyldningen hans var at han tror jeg sov.

Så går jeg på kjøkkenet og holder på å gå rett på trynet, da har smarte mannen stekt mat i olje ( vi har teflonpanner, så det er totalt unødvendig) det resulterer i speilglatt gulv, så sier jeg at han må vaske over gulvet. Etter noen minutter sitter han fortsatt og spiller drittspillet sitt, så da tar jeg med meg det helvettes vonde bekkenet mitt og gjør det selv.

GUD SOM JEG GLEDER MEG TIL ALLE DISSE HORMONENE FORSVINNER UT AV KROPPEN !!!!!

Haha ! Kjenner meg så utrolig godt igjen!! Her eksploderer jeg flere ganger for ingenting! Blir ganske urimelig med alle disse hormonene! =) Min mann hadde spist opp sjokoladen min etter at jeg hadde lagt meg i går! Tror du noen klikka i morges?!? =)

Haha ! Kjenner meg så utrolig godt igjen!! Her eksploderer jeg flere ganger for ingenting! Blir ganske urimelig med alle disse hormonene! =) Min mann hadde spist opp sjokoladen min etter at jeg hadde lagt meg i går! Tror du noen klikka i morges?!? =)

Bra jeg ikke er alene :) Syns litt synd på de mannfolka oss av og til, men det vil jeg jo selvsagt ikke innrømme ovenfor han her i huset. For jeg har selvfølgelig alltid rett for tiden :P

Know the feeling, hormonene var så stabile fra uke 20-30 men nå koker det over uansett hva. Nå er heldigvis ikke jeg og bf sammen og trur vi begge er glade for det for hadde nåkk drept han nå som alt irriterer meg. Men vennina mi som bor med meg får stadig høre det, og verste er at hun er bare god å snill :p i går var jeg så lei av å være gravid å alle plagene og tyngda på kroppen at jeg skjekka inn hjemme hos mamma å dem, alt var bare grusomt og mamma måtte trøste en veldig hormonell høygravid meg .. hehe. Heldigvis bare 5 uker igjenn ca til termin, og de snakker om å sette meg igang om 3-4 uker. HÅPER ! :p

Hehe, herlige hormoner! :p Jeg vet ikke om det er hormoner eller om jeg bare er sliten, men jeg blir ordentlig lei av ting som bare blir halvgjort. Som når jeg har laget middag og mannen rydder av bordet etterpå. Da blir jeg så glad, men så hører jeg at han bare slenger tallerkener og glass i oppvaskkummen istedet for å sette det i oppvaskmaskinen, og så vet jeg at jeg må rydde kjøkkenet etterpå. Superskuffende! Jeg prøver å ikke kjefte og smelle, men jeg går og småbanner og mumler for meg selv når jeg rydder, for at han ikke bare kan gjøre det sånn som JEG vil. Sikkert ikke spesielt sjarmerende! Hehe... :p

Jeg er lei av være sliten og ikke få trent ( klarer ikke pga kynnere) og så er jeg sur på mannen for at han engasjerer seg så lite i graviditeten og babyen som kommer. jeg vet at han er verdens beste og mest engasjerte far men han da for i #^%~^^##} prøve å glede seg litt sammen med meg.
jaja, bare et par uker igjen å jobbe.

Her er det mye det samme. Har vært sykemeldt siden august med bekkenløsning og har fått streng beskjed om å ikke anstrenge meg masse og husarbeid er det siste som skal gjøres. Så her i huset klikker eg ofte vinkel på mannen som sjeldent gidder å rydde opp etter seg. Aldri tar han i støvsugeren, tar oppvasken eller plukker opp skittentøyet sitt uten at eg må mase noe sinnsykt på han.

Faens dritgubbe jeg har av og til, han ligger faen meg og sover enda !!! Skulle tro jeg var sammen med en trassig 14-åring av og til. Skulle hjelpe meg å vaske siden jeg får voldsomme kynnere hvis jeg tar alt alene, og om to timer skal vi bort. Ergo, null vasking. Ja, jeg kan sikkert vekke han. Men ''tenåringen'' blir sikkert trassete da gitt

Back
Topp