Utblåsning

★sjefshoppa★

Blir kjent med forumet
Leser at mange hører hjertelyden og babyen med doppler mens jeg må vente 12 dager :'( og min bruker fungerer ikke så fikk tak på en ny bruker midlertidig :-( urettferdig :-( er skikkelig kosete på mannen idag og ser frem til å komme meg ut, da alt bare er rast sammen idag :'(
Måtte bare få det ut ...

Du har jo vært på ul og sett at alt er bra, må vel være bedre det enn doppler? :)
har du vært medlem siden 2011, siden brukeren din er fra da?!

Du har jo vært på ul og sett at alt er bra, må vel være bedre det enn doppler? :)
har du vært medlem siden 2011, siden brukeren din er fra da?!
Jo, men misunnelig :-( vet at babyen har det bra men ♥ brukeren min klikket. Så gått over til en gammel bruker som jeg lagde for mange år siden men ble ikke tatt i bruk :p

Fikk du ikke ul bilde da? du harcvært flere ganger har du ikke? Hjelper meg veldig når jeg blir nervøs i hvert fall :)

Du kan trøste deg med at jeg har prøvd med doppler, men ikke funnet hjertelyden enda ;) Og jeg så et bankende hjerte på torsdag :D
Men hadde ikke du fått doppler av barnets oldeforeldre? Minns du sa det tidligere?

Du kan trøste deg med at jeg har prøvd med doppler, men ikke funnet hjertelyden enda ;) Og jeg så et bankende hjerte på torsdag :D
Men hadde ikke du fått doppler av barnets oldeforeldre? Minns du sa det tidligere?
da trøster jeg meg med det :D så ett bankende hjerte for 2 uker siden på tirsdag <3 jo, men etter som jeg flyttet med mannen min har mormor pakket den bort så hun aner ikke atm hvor den er og hun tror den er ødelagt siden hun tror den ligger ute i boden deres og slike ting tåler ikke fuktighet :( men er så misunnelig på de som hører lyden og babyen.... jeg vil også :'( nå er det bare 12 dager til ultralyden <3

Hahahahaha!! Hissig også? :D Tøft! :D
Ja hihi :rolleyes: når ikke babyverden fungerer har jeg lyst å kaste mobiltelefon og dataen i veggen ! Også gråter jeg :p
Gråt av standing tall av Kjartan, Aleksander with whats the story, like i love you og danza kuduro. Disse er jo glad sanger :p stakkars mannen :-)

Back
Topp