Utblåsning... Oppgitt og sint...

nemoen

Glad i forumet
Nå kjenner jeg at jeg er skikkelig oppgitt og forbanna.... Begynnte i lære i påsken i år, voksen opplæring butikk her jeg bor. noe som viste seg å ikkje være særlig smart, først finner jeg ut at d ikkje finnes rutiner eller system i butikken, å at de jeg jobbet med slett ikkje har særlig mye mellom ørene, men jeg ville gå ut læretiden å få fagbrev så jobba så godt eg kunne, har en gutt på snart to som som alle andre barn i den alderener en del syk, med barnesykdommer og forkjølelse osv..... Og jeg har og vert syk et par ganger... Sykemeldt en gang pga bihulebetennelse en gang da jeg hadde sa og nå..... Så i dag fikk jeg telefon fra opplærings kontoret eller rytopp som d heter her.... At han har mottatt en Mail fra sjefen min om at han og di andre på butikken ikkje villeha meg på europris som lærling lenger fordi jeg ikkje gjør arbeidsoppgavene mine eller kommer på jobb når jeg skal... Har aldri kommet for seint å jeg gjør mer enn di andre til sammen på den plassen der nede.... Så...nuet er mildt sakt sint.... I følge han i rytopp kan ikkje sjefen oppheve læretiden pga for dårlig eller ingen grunnlag for alt fravær er dokementert og da vi hadde møte gjorde jeg en god nok jobb... Jeg tror d har mye med at jeg er gravid å gjøre... Men uansett vil jeg bytte læreplass, slik at jeg slipper å komme tilbake til den sladdre bula.... Å d skulle han hjelpe med... Men spørs om d går så bra nå når jeg er gravid:( oppgitt lei, sint, og kvalm....
 
hm... dette hørtes ikkje særlig rettferdig ut nei! og eg skjønner godt at du er sint!
Har hørt fleire ganger at gravide blir "skvist ut" liksom.. uten at de sier det, for det er jo teknisk sett ikkje lov...
håper du får en anna lærlingplass. er det vanskelig å få det der du bor??
ellers ville eg bete tennene sammen og kjempa, sjølv om det er kjipt å jobbe en plass der du er "uønska" men det er vel bare for en kortere periode er det ikkje??
tror du kommer langt med å kjempe, for det virker som det er du som sitter med kortene på brystet her.

men så må eg bare legge til... at eg nok ikkje ville lakt ut all denne informasjonen her på et åpent forum.. vertfall ikkje med navn på butikken og kor den ligger og at de som jobber der et korte i hodet.... skjønner??
 
Kansje sant d fiksa d nå... Men de somjobber der er 5 gamle kjerringer som ikkje har peiling på pc eller Internett da.. Men de ar jo barn...
 
Åååh, så frustrerande for deg då..

Og veldig lite riktig måte å gjere det på, dersom dei liksom vil ha deg ut... Nei MAKAN!

Håper han finner ein plass til deg fort, så du kjem deg vekk derifrå fortast muleg!
 
Back
Topp