Utblåsning- dumme alarmselskap!!

maybaby...

Betatt av forumet
Off...dette har strengt tatt ingenting i dette forumet å gjøre...annet enn at hormonene mine skyldes svangerskapet..hehe.

Men må bare blåse ut litt damp likevel. Har nemlig hatt Sector alarm hjemme de siste 3 årene. Har ikke vært annet enn tull med dem. Alarmen funker slik den skal den, men all kundeservice osv er jo helt latterlig. Fakturaene veksler mellom avtale giro og ett eller annet...og plutselig får vi den i posten(?). I neste øyeblikk vil de trekke 2 regninger på en måned. Mye av tullet skyldes at de skifter betalingsbyrå hele tiden (eller hva det kalles). Vi kontakter dem og spør hva som foregår...nei, de har nå skiftet fra etterskuddsbetaling til forskuddsbetaling UTEN å informere kundene om dette. Vi blir jo superstresset for liker å ha orden i regningene våre...tror jo hele tiden at noe har skjedd...

Ellers er de jo mye dyrere enn andre på markedet, og tilslutt har vi nå sagt dem opp og byttet firma. Ved oppsigelse ble det også mye tull med at det virket som vi MÅTET ha en samtale med dem før gyldig oppsigelse, noe de aldri gjorde. heldigvis gikk det bare 3 mnd så betalte vi ikke mer.Ingen tilbydde å komme å skrue ned anlegget osv. Så da dagen kom og det nye selskapet skulle komme og skrue opp ville jeg ringe og gi beskjed om at noen kom til å tukle med alarmen. Da ble jeg møtte av en superselger som pluselig kunne senke prisen osv, og liksom la skyldes på oss for det var så mye arbeid med dem. For de hadde jo ALL VERDENS KUNDETILBUD NÅ...jeg hadde liksom bare ikke truffet RIKTIGE personen av alle de 10-20 stk vi har vært borti over tidens løp.

Og så på toppen av alt skulle de komme idag og hente alt utstyret som vi/ nytt selskap har skrudd ned for dem osv. De skulle komme mellom kl 8-10 og de skulle ringe ca 1 time FØR de kom. BOMBE at de ennå ikke har ringt/ kommet. Ringte i stad, joda de er forsinket og hadde til og med glemt nøklene våre (som er den VIKTIGSTE grunnen til at de skal komme i det hele tatt). Og vi må gå i begravelse om 20 minutter...faens drittselskap altså...nå har jeg vært hjemme i flere timer for å fiske dette tullet en gang for alle...

Blir så sur.[:@] dessuten er jeg av den oppfatning at dårlige selskaper må snakkes om, og bra firmaer fortjener skryt og anbefalinger. Så ikke velg Sector alarm...

det var dagens lange BLÆ fra meg. Sorry...hehe.

Takk for at du gadd å lese.[8D] vi får prøve å nyte været... (etter begravelsen)

ORIGINAL: kaimana

Da hadde jeg klikket!!!!![:@][:@]

sign

Back
Topp