utbetalingsstatus på mine sider på NAV.no

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
hvor lenge i forkant av utbetaling kommer utbetalingsstatus opp på 'mine sider' på Nav.no? forskudd på barnebidrag skal jo komme 06.05 foreks. hvor lenge i forkant kan man vente å se status utbetaling på deres sider?

dumt spm men [8D]

ingen som vet sånn ca?
viser neste utbetaling hos dere på deres NAV.no 'min side' nå foreksempel?

vet jeg spør dumt...

Ok, da kommer det sikkert oppdatering der til uken for forskuddet skal jo komme 06.mai.
Prøver å ha litt stålkontroll her [8D]
Nylig flyttet tilbake til Oslo og må passe på at flytting mellom nav kontor skjer uten problemer [;)] så redd det skal bli krøll, så følger nøye med her

Oki..
stresser bare over at det kun står "tre mnd siste utbetalinger" og ingenting om kommende utbetaling på siden, alltid stått en "kommende" på mine sider så vidt jeg vet..
meeen forskuddet kommer vel den 06.05 uansett.. bare stresser for har flyttet mellom byer og så redd for kluss, selv om de sier slikt skal ordne seg automatisk..

min erfaring er at bidrag popper opp på kommende i siste liten og at det andre faste står i god tid før.. irriterende.. liker også å ha kontroll..

Ja kanskje det er som du sier Cullen. At det bare popper opp i siste liten.
Skal jo være inne 06.05 sier de men ikke oppdatert noe på min nav.side enda og de pengene burde komme for nå trengs de sårt :P

Blitt helt kontrollfreak etter jeg ble alene, men er jo kanskje ikke så rart.. Det er jo de pengene som får det til å gå rundt for minien og meg nå for tiden..

Back
Topp