Utbetalinger fra NAV

MissMarge

Betatt av forumet
Dere som får utbetaling fra nav, foreldrepenger. Går dere den til samme tid hver gang?? Her lommer den fra 20.-25. hver mnd. Umulig å forholde seg til de datoene når man har faste trekk på kontoen..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Varierer på datoene ja. Forrige mnd fikk jeg på formiddagen den 21., i dag kom den på ettermiddagen. Har faste trekk den 25. siden jeg normalt har lønn da, så enn så lenge er det ingen problem.

nei forrige mnd kom den 14 :O og denne måneden 23:/ så håper det kommer til samme dato fra nå av, for det der blir bare tull :/

Jeg fikk den 21.sist mnd. Utrolig irriterende at det ikke skal gå an å utbetale til samme tid hver mnd. Kommer sikkert i mårra da.

Vet faktisk ikke når jeg får det utbetalt, men jeg tror kanskje jeg får to ganger i mnd. Er det vanlig?
Veldig dårlig at de ikke betaler til en fast tid. Jeg tror til og med at jeg får de på feil konto i forhold til hvor jeg skreiv at jeg ville ha de. Får de på en konto jeg ikke har brukt på mange år:p mye rart med nav..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke fått for Lillefrøkna enda, men har snakket med de og får de etterbetalt. Det er vel siste fredagen i mnd vi får... aldri lagt skikkelig merke til når for eg får bare en sms når pengene er på konto.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Det kommer til forskjellige datoer, ja. Umulig å holde styr på.

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Mine utbetalinger varierer også!!! Ble så irritert i dag for det har enda ikke kommet inn også forsøkte jeg og ringe for å høre hvor de ble av og da skreik kjerringa tilbake at ''det kommer innen den siste dagen i måneden!!!''.
Kunne liksom ikke være behjelpelig å svare på om de var på vei eller noe...

Utrolig irriterende! Å de kommer aaaaldri siste dagen i mnd.

Jeg har enda ikke fått mine!!! :(
Faen åsså. Har 3 regninger som venter og har trekk i dag! :(

Har dere fått?

Såpass ja! De skal jo være inne til fredag. Har du sjekket mine sider???

Foreldrepenger skal være inne senest siste virkedag i måneden. Det er vanskelig når det ikke er noe fast dato, men da er det like greit å forholde seg til at det er siste virkedag. Det er dessverre slik det er.

Jeg har ikke fått noe ennå. Så er i dag siste dag eller må jeg vente til mandag ? Noen som vet?

Jeg har heller ikke fått noe. På siden deres står det ''normalt vil pengene vært på konto INNEN siste virkedag i måneden''. Jeg tolker det som at det skal komme inn i dag da...
Det er noe galt med mobilen min så jeg får såklart ikke ringt. Men jeg sendte melding på facebook til ''NAV foreldrepenger'' og skrev;

Hei. Jeg mottar foreldrepenger rundt den 20ende fra NAV .... hver måned. Denne måneden har jeg enda ikke mottat noe og en venninne fortalte plutselig at datoen var endret sånn at jeg nå ikke vil få noe før siste virkedag i måneden.

Stemmer dette?

Mvh. Maria....''

Fikk dette til svar ''
Hei Maria,

Hovedregelen er at du skal ha foreldrepengene på konto innen siste virkedag hver måned. Det er denne datoen du kan forholde deg til. Som du har erfart, kommer utbetalingen ofte litt før.

Når utbetalingen har gått ut fra NAV, vil du kunne se det på Dine utbetalinger på nav.no/DittNAV. Det vil altså være synlig der gjerne noen dager før du ser det på din konto. Hvis det ikke ligger der torsdag/fredag denne uken, må du gjerne ringe oss - så kan vi sjekke det opp for deg.

Tlf er 55 55 33 33, tastevalg 2 og 1 for foreldrepenger.

Ha en fin ettermiddag!

Hilsen Rakel og Eliane, NAV Foreldrepenger
''

Du kan jo prøve å ringe inn du - hvis din mobil funker? :P
Si gjerne i fra hva du får beskjed om.
Det kan jo fortsatt komme inn både rundt 12 og rundt 16-17 tiden.
Jeg har fått penger etter kl 16 enkelte ganger tidligere.

Såpass ja! De skal jo være inne til fredag. Har du sjekket mine sider???

Etter at jeg oppdaterte java så kommer jeg ikke inn verken på nettbank eller min-id. :(
Ting jobber virkelig i mot meg til tider! :P Mobilen vil ikke ringe ut i dag heller så jeg får ikke ringt dem!
Geeees... Sitter å sjekker mobilnettbanken konstant..

Vesla mi har bursdag på søndag og jeg skal kjøpe en seng til a i dag - så best at de pengene kommer inn før kl 16 i dag!!! Hvis ikke må jeg ta av sparepengene våre da! IKKE morsomt.. :(
Hersens NAV!

Jeg ringte inn, var visst ikke lagt ut til konto men de skulle fikse det i dag. Kanskje du skulle ringt du også

Jeg ringte inn, var visst ikke lagt ut til konto men de skulle fikse det i dag. Kanskje du skulle ringt du også

Søren... Håper mobilen min kommer til live igjen. 3-åringen velta ut melkeglasset sitt og jeg var så smart at jeg hadde lagt mobilen på bordet så... Jeg kommer meg på nett og får sendt sms men ikke ringt...

Back
Topp