T

Trådstarter

Guest
Hei.

Huff, jeg skrev nettopp det lange innlegget, men av min egen fortvilelse klarte jeg å slette det, så jeg får prøve på nytt atter en gang.

Av en eller annen grunn var jeg inne for å sjekke nettbanken min, for å se hvordan ståa lå til der. Da så jeg en utbetaling fra NAV på 900,- å no.. joda, Koselig det tenker du, nei tenker jeg. For det første så stemmer ikke summen overeov med noen av utbetalingene mine ( Kontantstøtte og barnetrygd ) når jeg så går inn på nav sine sider for å se på utbetalinger, så står det " Foreldrepenger " mens på beskrivelsen så står det " Feriepenger " så da sitter jeg her da, som ett ?spørsmålstegn? Å prøver å finne ut HVA det er som egentlig foregår, kjører hodet mitt og har 1000 spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg å bli litt klokere på ...

1. Noen som har vært borti det samme?
  2. Hverken sum eller dato stemmer overens med hva nav skal betale, why?
  3. Om dette er feriepengene mine, er dette alt jeg får?<'3 jeg jobber 100% som lærling.
  4. Lille har oppstart i bhg. Fra høsten av, er det da slutt på kontantstøtte allerede nå?
  5. Vil jeg få kontantstøtte og barnetrygd utbetalt fra nav den 31/05 som det står på siden?
Gud, jeg håper det er noen som kan hjelpe meg der ute i natten. Det er sikkert bare jeg som er smågal å overdriver, men denne måneden er jeg virkelig avhengig av den utbetalingen ....

Håper det er noen snille engler ute i natten som kan hjelpe meg.

Klem <3

Jeg fikk 200 kr. Har ikke noe med nav å gjøre utenom barnetrygd. Så er nok noe feriepenger ut av det eller noe slikt tenkte jeg. :happy:
Om det var til hjelp :)

Jeg fikk 200 kr. Har ikke noe med nav å gjøre utenom barnetrygd. Så er nok noe feriepenger ut av det eller noe slikt tenkte jeg. :happy:
Om det var til hjelp :)

Hehe ja tusentakk, Det var mye til hjelp <3 hadde vært typisk min flaks.. stor rep. På bilen så hele lønna gikk til det, så er avhengig av stønaden for å vetale regninger å ikke minst lverleve denne måneden.

Nav har utbetalingsdato for feriepenger for fjoråret onsdag 23/5.

Så det er feriepengegrunnlaget av utbetalinger du har tjent opp i 2017 som du har fått inn på konto nå. Resten av utbetalingene kommer de datoene det står at de skal komme på nav.no under utbetalingsdatoer
Kontantstøtte mister du når barnet begynner i barnehagen, ikke før.

Er nok feriepenger ja. På bla foreldrepenger, sykepenger og sv.penger får man 10,2% av de første 48 dagene man mottar ytelsen i et kalenderår, så mye penger blir det jo ikke men

Back
Topp