Utbetaling nav - foreldrepenger

WP:]

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Marsboerne 2023
Jeg ser at det står på nettsidene til nav at utbetaling av foreldrepenger er den 15 i desember. Noen som vet om det er for halv måned eller hele desember? :-)

Tror det er hele desember. Utbetalingen i desember kommer før, men vanligvis kommer den i slutten av hver mnd.

Jeg tror også det er for hele desember - men at utbetalingen kommer før pga julen. Men er ikke sikker altså. Får lønn fra arbeidsgiver her...

For hele måneden eller fra du startet permisjon. :)

Jeg tror også det er for hele desember - men at utbetalingen kommer før pga julen. Men er ikke sikker altså. Får lønn fra arbeidsgiver her...

Bare lurte på om du fikk svar fra NAV før du gikk i permisjon eller forsatte lønnen fra arbgiver som vanlig?

Bare lurte på om du fikk svar fra NAV før du gikk i permisjon eller forsatte lønnen fra arbgiver som vanlig?
Jeg fikk svar fra nav noen uker før jeg gikk i permisjon ja. Gikk i permisjon 3.12, så har ikke fått første lønn etter det, men regner med alt er i orden. Har gjort avtale med arbeidsgiver om at lønn skal gå som vanlig, og at de skal få pengene til nav direkte. Det fylte jeg også inn i permisjonssøknaden.

Back
Topp