Utbetaling fra nav.--

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Dere som har vært sykemeldt en stund, når har dere fått utbetalt pengene? Sånn ca dato? Etter den 24, ller har det hendt den har kommet før? De sier jo mellom 24 og mnd skifte... Men blei litt usikker her...

Vel, her har de så mange utbetalingsdatoer, men om du fikk lønn fra arbeidsgiver i slutten av mnden, skal du også få pengene fra nav i ca samme periode... sa de til meg... jeg fikk LØNN den siste i hver mnd, og får penger fra nav mellom den 24/25->30/31... det spørs vel om alle er på jobb på nav den dagen[8D]

Okei. Fikk beskjed om at de kommer mellom 24 og siste dag i mnd en gang.. alt ettrsom... Har fått fra nav tidligere men da med en gang de fikk papirene mine for de var trege med utbetalingen..så denne gangen får jeg alt til tiden [:D] Å trenger de nå..så håper de kommer snart...

Jeg har fått 4 utbetalinger på 4 ulike datoer, fått, 3-15-22 og 25. Vet aldri når de er inne, men fikk beskjed rundt 24.. Håper de er inne i dag ettermiddag, pleier å komme på ettermiddagen.[:)]

Fikk vite at de har sendt pengene å at jeg har de på konto i ettermiddag eller i morgen[:D][:D][:D]

Der fikk jeg min[:D][:D][:D]

Regninger betalt å nå blir det litt shopping til helgen... Må handle inn siste rest til Bolla[:D][:D]

Så flott, Pinata! Disse pengene har du vel ventet på lenge?? Godt du fikk de tilslutt.

Back
Topp