Utbetaling fra Nav eller arbeidsgiver??

Ra2

Glad i forumet
Hva velger dere?

Sist hadde jeg fra nav, men syns det blei litt plunder med pensjon og måtte endre betalingsform til min organisasjon (får det trekt fra lønna). Kjenner ikke jeg orker slikt styr hvis jeg kan slippe det.

Noen får også feriepenger for alle uker fra sin arbeidsgiver, mens man bare får av 15 uker fra nav. Dette varierer nok fra arbeidsgiver til arbeidsgiver...

Noen erfainger?

Lønner seg vel med arbeidsgiver.. men det kan man ikke velge? Hvis jobben.din forskuddterer burde du si ja til det ;) ifh til feriepenger og sånn..

arbeidsgiver helt klart. da får jeg full lønn, og full opptjening av feriepenger

Kan vel egentlig ikke velge, men nå har de kludra så masse med noe pensjonsgreier at jeg har bare gitt beskjed om at jeg må ta utbetaling fra dem siden de ikke har fått det i orden. Ingen protester på det :))

Jeg kommer også til å få det via arbeidsgiver, og det er jeg veldig takknemlig for, da vet jeg at pengene kommer inn i tide:-)

øyensten skrev:
Jeg kommer også til å få det via arbeidsgiver, og det er jeg veldig takknemlig for, da vet jeg at pengene kommer inn i tide:-)

samme her!

Jeg er også en av de heldige som får utbetalt fra arbeidsgiver, men er ikke akkurat noe man pleier å velge, de aller aller fleste vil jo helst få pengene utbetalt fra arbeidsgvier hvis de får tilbud om det, men arbeidsgvier kan jo ikke bli pålagt å betale det ut.

Får fra arbeidsgiver, takk og pris!

Back
Topp