Utbetaling av foreldrepenger

frøimagen91

Elsker forumet
Juligull2021
Hei!
Jeg venter baby nå i august og lurer på når sånn ca i måneden man får utbetalt foreldrepenger direkte fra nav? :) i papirene mine står det at det skal skje i siste virkedag av måneden, men har hørt at andre har fått det også 20. Feks..
Hvilke datoer har dere opplevd å få utbetalt på?

har fått både 19, 20 og 27 :) Hvis du går inn på dinnav, så vil du kunne se når du får utbetalinger :)

har fått både 19, 20 og 27 :) Hvis du går inn på dinnav, så vil du kunne se når du får utbetalinger :)
Takk for svar! :) Prøvde å se der, men siden jeg ikke har fått noe utbetaling ennå er det ikke noe datoer der :/ kommer vel kanskje opp noe rett før jeg får pengene kanskje. Kommer det "lønnslipp" i posten også eller? :)

Jeg har alltid fått den 20 og aldri senere enn den 23. Fått lønnsslipp i posten og på digipost :)

Takk for svar! :) Prøvde å se der, men siden jeg ikke har fått noe utbetaling ennå er det ikke noe datoer der :/ kommer vel kanskje opp noe rett før jeg får pengene kanskje. Kommer det "lønnslipp" i posten også eller? :)
Ja, det står nok rett før du får betalt. Jeg vet ikke hvilken dato jeg får denne mnd men regner med at det blir ca den 20 august:) ja, får lønnsslipp i posten etter en liten stund:)

Back
Topp