Utbetaling av foreldre penger

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
når får du den?

Det står at den blir utbetalt før siste virkedag i mnd..... så den kan bli utbetalt i hytt og pine?

jeg fikk første utbetalingen den 22, den andre den 19 ...? trodde nav hadde utbetalings rutiner...

Har fått den 18-19-20 nå i 10 mnder, så kjenner jeg er litt irritert over at de ikke ligger til utbetaling nå engang.. Synes det burde vært en fast dato og ikke så hipps om happs når man får..

Sjekka aldri før siste virkedag jeg, var da jeg belaget meg på å ha dem inne :)

Jeg får sykepenger og de pleier alltid å komme inn den 20 selv om det står at de skal være inne på konto innen siste virkedag i mnd.. så jeg er vant til at 20 er lønningsdato.. har ikke fått penger i dag, og jeg er ganske blakk nå :p

Har fått den 18-19-20 nå i 10 mnder, så kjenner jeg er litt irritert over at de ikke ligger til utbetaling nå engang.. Synes det burde vært en fast dato og ikke så hipps om happs når man får..
Enig at det burde være fast dag særlig når NAV er så nazi på tidspunkter når det kommer til ALLE andre ting.

Jeg får sykepenger og de pleier alltid å komme inn den 20 selv om det står at de skal være inne på konto innen siste virkedag i mnd.. så jeg er vant til at 20 er lønningsdato.. har ikke fått penger i dag, og jeg er ganske blakk nå :p
Ingen har fått penger i dag. De la det på face for to dager siden. For de viste at pengene ikke ville komme ut og at alle ville reagere. Synes de er råtne, særlig viss man ser hvordan NAV behandler kundene sine som ikke kommer inn på tidspunktet de har satt.

Ingen har fått penger i dag. De la det på face for to dager siden. For de viste at pengene ikke ville komme ut og at alle ville reagere. Synes de er råtne, særlig viss man ser hvordan NAV behandler kundene sine som ikke kommer inn på tidspunktet de har satt.
Helt enig! Er så irriterende å aldri vite sikkert når pengene kommer. I februar kom de den 19, og må vi vente til siste virkedag i mars så har d jo gått 6 uker siden sist utbetaling og det er alt for lenge å vente!

Helt enig! Er så irriterende å aldri vite sikkert når pengene kommer. I februar kom de den 19, og må vi vente til siste virkedag i mars så har d jo gått 6 uker siden sist utbetaling og det er alt for lenge å vente!
Skulle nesten hatt sjekket ut lovverket for arbeidsgivere om de også kan gjøre slik som nav...

Vi fikk også de den 19. Februar..

Om vi må vente helt til 31.mars så blir alt bare kaos. 6 uker er jo 1.5 mnd siden forrige utbetaling omtrent.
Særlig nå med regning på årsavgift som ligger å venter på å bli betalt, huslån og ikke minst at det er påske, og mange kommende helligdager.

Dagen idag ble bare helt teit, ikke kom foreldrepengene, mini måtte til legen og fikk resepter på en drøss med salver som måtte handles, og startmotoren på bilen bestemte seg for å ryke så vi måtte kjøpe ny i dag. Der røk den lille bufferen vi hadde :p
Heldigvis kjøper jeg inn morsmelkerstatning og grøt for minst et par måneder og bleier og sånt så mini skal ha alt han trenger i tilfelle det blir noe rot med nettop foreldrepengene. Men det er jo langt ifra alle som har rom i økonomien til å gjøre slik som oss, som kanskje var helt avhengige av at pengene kom idag!Nei gleder meg til vi er ferdige med disse foreldrepengene..lønn kommer jo til fast dato, heldigvis!

Har fått de den 20, men i februar kom de ikke før den 25. Utrolig irriterende at de ikke kan forholde seg til en fast dato og ferdig med det.
Håper de kommer på mandag :)

Godt det ikke bare er meg da. Reagerte på dette selv. Kommer alltid 18/19 så når den nå kommer mye senere blir det jo lenge imellom. Rart har ikke fått med meg dette. Siden ikke noe lå til utbetaling trodde jeg nesten at jeg ikke får penger lengre. Selv om permisjonen varer ut juni.

Back
Topp