Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig at det burde være fast dag særlig når NAV er så nazi på tidspunkter når det kommer til ALLE andre ting.Har fått den 18-19-20 nå i 10 mnder, så kjenner jeg er litt irritert over at de ikke ligger til utbetaling nå engang.. Synes det burde vært en fast dato og ikke så hipps om happs når man får..
Ingen har fått penger i dag. De la det på face for to dager siden. For de viste at pengene ikke ville komme ut og at alle ville reagere. Synes de er råtne, særlig viss man ser hvordan NAV behandler kundene sine som ikke kommer inn på tidspunktet de har satt.Jeg får sykepenger og de pleier alltid å komme inn den 20 selv om det står at de skal være inne på konto innen siste virkedag i mnd.. så jeg er vant til at 20 er lønningsdato.. har ikke fått penger i dag, og jeg er ganske blakk nå![]()
Helt enig! Er så irriterende å aldri vite sikkert når pengene kommer. I februar kom de den 19, og må vi vente til siste virkedag i mars så har d jo gått 6 uker siden sist utbetaling og det er alt for lenge å vente!Ingen har fått penger i dag. De la det på face for to dager siden. For de viste at pengene ikke ville komme ut og at alle ville reagere. Synes de er råtne, særlig viss man ser hvordan NAV behandler kundene sine som ikke kommer inn på tidspunktet de har satt.
Skulle nesten hatt sjekket ut lovverket for arbeidsgivere om de også kan gjøre slik som nav...Helt enig! Er så irriterende å aldri vite sikkert når pengene kommer. I februar kom de den 19, og må vi vente til siste virkedag i mars så har d jo gått 6 uker siden sist utbetaling og det er alt for lenge å vente!
Helt enig! Er så irriterende å aldri vite sikkert når pengene kommer. I februar kom de den 19, og må vi vente til siste virkedag i mars så har d jo gått 6 uker siden sist utbetaling og det er alt for lenge å vente!