Utakknemlige tennåringer?? *link*

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Har ikke sett den ferdig, men det der var jo bare flaut..

Parenting FAIL!

Nå har jeg sett den ferdig. Det ble jo bare verre.
Syk fyr. Noen skulle satt i gang en vurdering av farsevnene.

stakkars han er så sint at han ikke klarer å snakke. jeg er forsåvidt enig med ham. men det er jo foreldrne som har feilet dersom datteren har denne holdningen. han burde jo skutt pcen for lenge siden.

Mrs Lutz skrev:
stakkars han er så sint at han ikke klarer å snakke. jeg er forsåvidt enig med ham. men det er jo foreldrne som har feilet dersom datteren har denne holdningen. han burde jo skutt pcen for lenge siden.

Men ikke legge det ut på nett!!!

©Smartass skrev:

Mrs Lutz skrev:

Men ikke legge det ut på nett!!!

hun dreit jo ut foreldrene først så hvorfor ikke? er du så frekk i kjeften mot andre så må du tåle å få tilbake. en 15åring bør ha mer vett enn som så.

En 15 åring er i den tøffeste alderen, og sier å gjør mye dumt. Jeg husker godt at jeg hatet mine foreldre når jeg var 14-15 år. Men det er jo fordi det skjedde utrolig mye i kroppen min. Å bruke ett våpen i oppdragelsen er så feil som det kan for bli. Hva med at bare ta i fra hun dataen til hun forstår hva hun hadde gjort. Å være 15 år er ikke lett. Dette er også en trass alder, en viktig trassalder også der barnet ofte blir voksen. Å gjøre opptøyer mot foreldrene er viktig for veldig mange! Nei her feilet foreldrene veldig!!!!!

mrsLutz, kanskje en viss forskjell på å være voksen og barn?

Ja det er jo helt klart ikke slik man bør oppdra, men var vel for å få litt reaksjon ja...

Han synker jo helt klart ned på hennes nivå, men litt morsomt var det

©Smartass skrev:
mrsLutz, kanskje en viss forskjell på å være voksen og barn?

selvfølgelig. men husker da godt da jeg var 15 selv. litt vel dramatisk å skyte pcen istedenfor å bare ta den fra henne, men det er vel typisk cowboy og for å gjøre filmen litt mer interessant. men å ta fra henne pcen (enten med eller uten skyting) er nå bare på sin plass. Hadde tiltet selv om ungen min hadde skrevet noe sånt om meg på facebook. og det bør få konsekvenser. om datteren er ute etter å tøffe seg foran venner på facebook (og ikke bare ta det med foreldrene privat, det er hun selv som har valgt å ta krangelen offentlig) og slenge så mye dritt, så burde hun tåle å få tilbake. det handler om makt overfor andre, og foreldrene bør kunne sette grenser for datterens oppførsel. hadde vært feil å gjøre det mot en 12åring liksom, men 15åringer kan tåle den syns jeg. var jo ikke akkurat som han privat angrep personligheten hennes, han rettet bare opp i det hun hadde skrevet. 

personlig ville jeg ikke gjort det, men synes ikke det er det grusomste overgrepet liksom.

Snakk om å dra det ut av proposjoner 

Jeg tror ikke dette har noen annen efekt en å vekke sinnet i denne jenta og gjøre henne enda mer forbanna på foreldrene.
Jeg tror pappa bare spruta en masse tennveske på bålet.
Man lærer ikke ungene å vise respekt ved å ikke vise de noen respekt, som foreldre så skal man være ett forbilde for ungene, ikke synke til deres nivå.

Oi da..

Jeg tror nok han har ødelagt mye mer enn han har "fikset". Jeg vil tro at dette gjør vondt verre.

Ufyselig tenåring, men jeg tror ikke det hjelper på med en så utrolig barnslig far..

jeg syns virkelig dette var helt på trynet...

Hahaha velfortjent synes jeg!

Back
Topp