UT UT UT ............

louis22

Elsker forumet
Nå sitter jeg her og drikker bringebær blad te og har vært på shopping i 5 timer.. skal gnikke meg gul og blå og avslutte med lakrisrot te.. noen flere råd syns det er blodig urettferdig hvis frulunda får og ikke jeg da vi har samme termin[:(] jeg vil å ha!!

men er ikke sikkert på hvor puta er henne er den v helen eller midt på eller lengre frem*???

føler sterkt med deg louis2, kunne ikke sagt det bedre selv[:D][:D]
håper virkelig det skjer noe for oss alle med termin snart.....syns vi har fortjent det nå!

Ha sex og vask masse, trapper, tak osv.

Lykke til med gnikkingen[;)]

Lykke til[;)]

ja det kan man si men har nå drukket 3 kopper med bringebær te og jeg har samnetrekkninger vet ikke om det er fordi jeg bare ønsker og ha det eller om det er reelt tar og går meg en tur og gnikker litt på puta så får vi se hva som skjer.. har jeg rett på terminen er jeg jo faktisk 38+5 så det kan jo være noe.. slimpoppen gikk jo i forrige uke akuratt samme greia som frulunda!! håpe håpe her nå altså!!

Krysser fingre og tær her jeg nå... tvitvi.. Må du holde oss oppdatert i morgen altså! Hvis det skulle skje noe.

jepp skal sette meg ned og gnikke nå så vi ses om noen timer eller imorgen skal holde dere oppdatert!![:D]

Det som er blodig urettferdig er at dere får å ikke jeg!! [:@]

ORIGINAL: louis2

Nå sitter jeg her og drikker bringebær blad te og har vært på shopping i 5 timer.. skal gnikke meg gul og blå og avslutte med lakrisrot te.. noen flere råd syns det er blodig urettferdig hvis frulunda får og ikke jeg da vi har samme termin[:(] jeg vil å ha!!

Håper det skjer noe snart, Louis! Skjønner at du er lei!

Ønsker deg lykke til med tålmodigheten!

M

Back
Topp