Ut på tur :)

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Vi fant ut i dag at vi tar en tur hjem til svigers på onsdag :) Det betyr to fly hver vei ;) Sist nurket var på reise var han 4 mnd, og mye lettere å få til å sove, og til å drikke på "kommando" under takeoff og landing :p Så er mer skeptisk nå, til hvordan unngå dotter i ørene, og holde han rolig på flyet...
Tips takk?? :D

Om han ikke tar pupp så kan han svelge andre ting. Ha med en tutekopp med vann eller fruktjuice (om du lager hjemmelaget barnemat?) el.

Om han ikke tar pupp så kan han svelge andre ting. Ha med en tutekopp med vann eller fruktjuice (om du lager hjemmelaget barnemat?) el.

Han tar pupp, men ikke som når han var mindre og jeg bare kunne "stappe den inn " ;) Nå biter han om han ikke er sulten nok :p Kan jeg lage en saftflaske og få meg igjennom sikkerhetskontrollen?

Han tar pupp, men ikke som når han var mindre og jeg bare kunne "stappe den inn " ;) Nå biter han om han ikke er sulten nok :p Kan jeg lage en saftflaske og få meg igjennom sikkerhetskontrollen?
Ja det var det jeg mente.
Væske til barn inntil en viss mengde. Men tror kanskje det må være i orginalembalasje? Får jo babysaft på butikken...

Har nett vært ute og flyd å var ikke noe problem, var rolig under hele turen ;) vi var så heldig at det var lite folk på flye så fikk bilstolen med inn på flye uten å måtte betale ekstra :D

Snakket med Helsesøster før å spurte om det med dotter og hun sa at de ikke hadde utviklet det i ørene enda at det var rundt når de var 1 år at de begynnte å kunne få dotter.

Ja det var det jeg mente.
Væske til barn inntil en viss mengde. Men tror kanskje det må være i orginalembalasje? Får jo babysaft på butikken...

da satser vi på det :D

da satser vi på det :D

Tutekopp med vann eller hjemmelaget fruktsaft er fult mulig å ha med til den lille.. trenger ikkje være orginal emballasje.. Eg snakket med en kollega på flyplassen som jobber i sikkerhetskontrollen før eg skulle fly og han sa eg måtte evt være forberedt på å drikke saften eller vannet.. for å vise at det ikkje er noe farlig.. og vil anbefale to kopper om det er to fly.. Så er du sikker på at du har nok med :) med mindre du har stor tutekopp fra mam.. kommer jo ann på hvor mye han drikker..

Tutekopp med vann eller hjemmelaget fruktsaft er fult mulig å ha med til den lille.. trenger ikkje være orginal emballasje.. Eg snakket med en kollega på flyplassen som jobber i sikkerhetskontrollen før eg skulle fly og han sa eg måtte evt være forberedt på å drikke saften eller vannet.. for å vise at det ikkje er noe farlig.. og vil anbefale to kopper om det er to fly.. Så er du sikker på at du har nok med :) med mindre du har stor tutekopp fra mam.. kommer jo ann på hvor mye han drikker..

Ok, takk :) Han drikker egentlig ikke så mye annet enn melk, så trenger ikke mye... Men alt skal prøves :D Vil ikke ha en hylende baby med så mange timer på tur :(

Back
Topp