Ut på tur! :)

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da har vi vært på skikkelig tur med småguttene :) Vi tok på langrennski (første gang på 10 år for min del :P ), putta brødrene i en pulk for to og gikk hele 3 km inn til ei hytte uten strøm og vann. Litt pes og stress, men deilig å komme frem. Storgutta dro på isfiske, mens jeg og lillebror slappa av i hytta. Vi overnatta ei natt, og det gikk veldig bra :) Lillebror hadde sin beste natt noen sinne (sov 11,5 timer med kun ett raskt måltid klokken 2) på tross av at alle lå i samme rom med bråkete soveposer og var supertålmodig!
Pulken velta på tur hjem, men mamma (eller "supermann" som storebror kalte meg etterpå) var raskt ute å snu den siden jeg gikk bak. Fikk heeelt hetta, men de satt godt fast og godt polstret :) Nå er vi hjemme, og begge to sover søtt <3

Det var jammen sprekt gjort :)

Håper på flere skiturer med pulk i påsken her. Håper storebror går selv.

Så tøffe dere er! Hvordan får minstemann til å sitte i pulken? :-)

Sendt fra mobilen.

Så tøffe dere er! Hvordan får minstemann til å sitte i pulken? :)

Sendt fra mobilen.

Den er egentlig ikke beregnet på så små (Nordic Cab), iallefall ikke som sykkelvogn (kombinert sykkelvogn/pulk/vogn). Jeg la setet langt bak slik at de begge lå mer enn de satt (storebror synes det var helt greit fordi han var trøtt) Så tok jeg en tykk Reima-dress på lillebror og festet bilstolposen til hans sete. Han ble så godt polstret at han satt godt og behagelig fast :) Han både sov og var våken (og veltet :P ) uten å gråte :) Turen varte ca 1 time tror jeg.

Den er egentlig ikke beregnet på så små (Nordic Cab), iallefall ikke som sykkelvogn (kombinert sykkelvogn/pulk/vogn). Jeg la setet langt bak slik at de begge lå mer enn de satt (storebror synes det var helt greit fordi han var trøtt) Så tok jeg en tykk Reima-dress på lillebror og festet bilstolposen til hans sete. Han ble så godt polstret at han satt godt og behagelig fast :) Han både sov og var våken (og veltet :P ) uten å gråte :) Turen varte ca 1 time tror jeg.

Herlig :-) Har vurdert Nordic cab vi også - syns du den er verdt pengene?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Herlig :) Har vurdert Nordic cab vi også - syns du den er verdt pengene?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Tjaaaa...... vi fikk den brukt (3 år gammel med endel utstyr som var bare ett år gammelt) til 6000,-. Vi KUNNE ha fått en helt grei ny sykkelvogn til 1000,- og en brukt pulk til kanskje 2000,-, så jeg er neimen ikke sikker! Mannen synes den var litt tung å trekke som pulk, får se hvor godt den fungerer som sykkelvogn. Men den tar jo to barn som pulk, og det er jo bra!

Tjaaaa...... vi fikk den brukt (3 år gammel med endel utstyr som var bare ett år gammelt) til 6000,-. Vi KUNNE ha fått en helt grei ny sykkelvogn til 1000,- og en brukt pulk til kanskje 2000,-, så jeg er neimen ikke sikker! Mannen synes den var litt tung å trekke som pulk, får se hvor godt den fungerer som sykkelvogn. Men den tar jo to barn som pulk, og det er jo bra!

Okey. Vi har trekkhund, så er derfor vi vurderer den da han kan trekke den både som pulk og vogn :-)

Sendt fra mobilen.

Åh, så kjekt:DHørtes koselig ut!
Vi får relativ ny pulk av tante og onkel til veslegutt. De har små selv og den er nesten ikke brukt. Fjellpulken:)

Back
Topp