...ut på tur...

Flo87

Elsker forumet
Tenkte jeg skulle ut å trille med Isak nå, men jeg syns det er så himla vanskelig å vite hva /hvor mye jeg skal ha på han - evnt om jeg skal ha på han lite klær og evnt. putte han oppi dunposen?
Hva har dere på deres små når dere er ute om dagen?
Her skinner sola, kjennes varmt ut, men er en kald trekk, så vil jo alikevel ikke at han skal fryse (har ikke temperaturmåler, så får ikke funnet ut gradene :-/ )

Kan ikke hjelpe deg med klesvalget, men dere får ha en GOD tur :)

Lurer på det samme selv! Tenkte å gå en tur nå snart, men er jo ikke godt å vite hva som er for lite og hva som er for mye å ha på ham..

Håper noen vet[:)]

Er ikke så lett på denne tiden av året nei![&:]
Jeg har på han en body,bukse og sokker,en litt tykkere jakke eller sparkedress utenpå + lue,så ligger han på lammeskinn og har et lite fleeceteppe og dundyne oppå[:)]
Vi er jo kjempeheldige med været da,er såå deilig å trille ute nå![:)]

Jeg spurte om det før jeg dro hjem, og fikk beskjed om å bare følge med i nakken på dem. Da kjenner du om de er kalde. Og man har vel en tendens til å kle på dem for mye.. I går var vi ute litt, og da hadde hun på seg strømpebukse, body, bukse, ulljakke og lue. Og så lå hun oppi en ullpose. Men måtte ta av toppen av ullposen etterhvert og legge teppe over istede, for det blei veldig varmt nedi der.

Nå skal vi ut og trille litt igjen! Tenker jeg tar en fleecedress på henne i dag, og justerer topplaget etter hvor mye det blåser:)

Da er turen unnagjort. Ble body,bukse og sokker, lue og votter, og tulla han ned i dunposen. Han var alt annet enn kald mens vi gikk... [:)]

Gleder meg til å kunne begynne å trille[:)]

ORIGINAL: Tutta*

JA jeg og:)

Æ å [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Rutla

JA jeg og:)

Å ja!!! Jeg og !!!! [:D][:D]

jeg har på body, bukse, sokker og jakke (sånn hettejakke som kommer i sett med bukser), også lue da, så ligger han i voksiposen [:D]

pleier å stikke hånda inn der han ligger med hodet for å kjenne om han har det kaldt innimellom, men der er det godt og varmt [:D] han er heller ikke for varm, og det virker som han koser seg veldig [:)]

Back
Topp