ut på tur.....

febissbebiss

Glad i forumet
Hva kler dere på nå om dagen? her i oslo er det sol, og relativt ok temp....

Ja den slenger jeg meg på og. Er jo kjempe mildt og deilig i Oslo område, så hva trenger egentlig babyen av klær nå?! :)

idag tenkte jeg å ha på lille gutt ullbody, bomull strømpebukse, tynn bomull bukse, fleecejakke, tynn ull lue og legge han i dunposen når vi skal ut.

Her ligger mine kun i ullbody og ullstillongs i voksiposen. +lue [8D]

Vi har kledd på langermet body, strømpebukse og en strikket ulldress, lue og votter.
Så bare dyne og et pledd over :)

hmmm.. okei da har jeg på for mye med ull body,ull strømpe bukse og en en dress + lue.. syns det er litt surt for det om solen titter fram jeg [8|] har jo voksi posen også.. hmm.. vanskelig å vite hvor mye man skal kle på de syns jeg [&o][8|]

vi skal ut å gå en liten tur nå til helsestasjonen. har på han ull body og stilongs og en tynn strikka dress over-legger han ullposen[:)] kunne sikkert droppa den dressen men det er så tynn att det har ikke så mye og si tror jeg... og ull lue da, og noen tynne votter siden han alltid ligger med henda over hodet[:D]

Ullundertøy innerst, fleecejakke og bukse og en god lue. Så har jeg saueskinn, helseteppe og dyne i vogna før jeg tar på trekket på toppen. Hun holder seg god og varm nedi der med det.

jeg tok på henne idag; lue, body, snekkerbukse og sokker :) også hadde henne dyne[:D]

jeg har en baby som blir utrolig fort varm, og svetter gjennom det meste. Jeg har måtte ta bort lammeskinnet i vogna for lenge siden, han ble gjennomvåt av det!
Siden det kan være litt skummelt vær nå, kler jeg heller på han litt for mye når vi drar hjemmefra, sjekker han underveis, og kler evt av.
Over de vanlige klærne har han på seg ulljakke, lue, hals og ullsokker. Så har han enten pledd eller dyne, kommer an på været. Og selvfølgelig det trekket over vogn-baggen.

jakke og lue ;)

så ligger han på saue ull og har ei varmeregulerandes dyne... men når eg lot han ligge ute mens det var sol ista hadde han kun hue og helseteppe;)

Back
Topp