ut på tur som pakkæsel

nemi.marselia

Forumet er livet
lovte jo at æ en gong sku legge ut bilde når æ bar begge 2, å denna gongen huska æ å få ei venninne t å ta bilde
Katarina e bak i mei tai å Isfrid e framme i ringslynga
Begge ungan elska å gå på tur sånn

ORIGINAL: Tinkers :P

hehehe! der hadde beina mine kollapset[8D]

Hehe[:D][:D][:D]
Artig syn[8D]

Hakket før du kan leie deg selv ut som pakkesel til de som vandrer i Nepal[:D][:D][:D][:D]

haha går faktisk vældi fint, men trur æ snart må oppgradere å bruke 2 mei taia før i dag va d tungt på eine skuldra (slynga har veksta på eine skuldra) før Isfrid e blitt over 9kg må bære lage mæ en t[:D]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Hehe[:D][:D][:D]
Artig syn[8D]

Hakket før du kan leie deg selv ut som pakkesel til de som vandrer i Nepal[:D][:D][:D][:D]

hehe ta ring i næsa så di har nåkka å leie mæ etter[8D]

ORIGINAL: Karla

puh! blir sliten bare av å se på æ.... ho snuppilupp e også glad i å sitte i mei taien... men det blir ikke med lillesøster på magen kan æ bare si[8D]

hehe ikkje?

ååh ser jo kos ut da!!!
mei taien min er helt rar[&:]
kjøpte den av ei som hadde sydd selv men den var litt ''feil'' tror jeg..
snuppa sitter rart i den.

ORIGINAL: maryjoleen

ååh ser jo kos ut da!!!

på korsen måte sett ho rart?

ORIGINAL: snikende ullteppe

ååh ser jo kos ut da!!!

rompa kjæm ikke helt neddi...
så da bli hu sittanes me knærn laver enn rompa.
bli da kannj æ jo ikke bruk denn.
prøvd en annja en og da satt hu helt fint!

har hatt noen runder med mine 2 også ja.....tungt, men d går[:D][:D]

ååh ser jo kos ut da!!!

kanskje panelet er for brett? for regna m du "hoppa" ho godt oppi

ååh ser jo kos ut da!!!

kanskje panelet er for brett? for regna m du "hoppa" ho godt oppi

for brett???[8D]
ja æ hoppe å styre og alt men bli ikke rett føle æ uansett..
blei greit me søsta mi sin!

for brett???[8D]
ja æ hoppe å styre og alt men bli ikke rett føle æ uansett..
blei greit me søsta mi sin!

får hun ikke får knærne greit ?utafor panelet

Så flink du e...men e det ikke tungt??

ORIGINAL: Diddij

Så flink du e...men e det ikke tungt??

nei egentli ikkje før de e festa så tett inntil mæ, bynne å bi tungt m slynga sia den har all vekta på eine skuldra men ska lage en lei tai t å då går d greit[:D]
men tar ikkje knebøy m di på[8D]

Herlig bærebilde! [:)]
Har bare en å bære på her, heldigvis - han ble 9 kg. dagen før han fylte 4 mnd, og er nå 19 mnd og ca. 14 kg, så begrenset hvor lenge jeg ville klart å kauke rundt på to av gangen! [:D]
Men man blir jo gradvis sterkere - bonusmamman til Jr. orker ikke bære ham noe særlig (magebæring i ergonomisk bæresele til/fra barnehagen) rett og slett fordi hun ikke har fått trent seg opp gradvis, tror jeg. Er jo ikke bare-bare å starte rett på på 14 kg.

Lurer på å sy ferdig meitaien jeg klippet til for over et år siden, ja - er blitt for feit for å krysse bak når jeg magebærer med Becoen, og det er det som gir best avlastning.
Må vel se om jeg får tid en dag... *sukk* [8|]

Må nu bare si at dem e så skjønn de der ungan dine[:)]
Helt nydelig begge to[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Minerva

Herlig bærebilde! [:)]
Har bare en å bære på her, heldigvis - han ble 9 kg. dagen før han fylte 4 mnd, og er nå 19 mnd og ca. 14 kg, så begrenset hvor lenge jeg ville klart å kauke rundt på to av gangen! [:D]
Men man blir jo gradvis sterkere - bonusmamman til Jr. orker ikke bære ham noe særlig (magebæring i ergonomisk bæresele til/fra barnehagen) rett og slett fordi hun ikke har fått trent seg opp gradvis, tror jeg. Er jo ikke bare-bare å starte rett på på 14 kg.

Lurer på å sy ferdig meitaien jeg klippet til for over et år siden, ja - er blitt for feit for å krysse bak når jeg magebærer med Becoen, og det er det som gir best avlastning.
Må vel se om jeg får tid en dag... *sukk* [8|]

takk! får en go del blikk når æ bære begge 2 ja[;)]
trur nok d e lurt å bære litt å litt eller bygge d opp gradvis ja
ho på ryggen e ca 13kg å ho på magen e litt over 4 kg men d mærkes nesten ikkje nu sia æ har bært sia katarina va ca 1år
men mærke t d bynne å bi slitsomt før eine skuldra når æ bruke slynge så må væl krype t korset å sy en mei tai t[:D]

Skjønner deg godt - ringslynge er kjempekjekt for korttidsbæring, men ikke helt langtur-tingen. Selv om det er stor forskjell på slyngene, da!
Hadde en Maya Wrap når G var liten, fungerte knall da og bar i lange perioder når vi var på reise, men siden han ble så fort stor og tung fikk jeg etterhvert vondt i skulderen av den.
Fikk prøve en Sakura Bloom på bæretreff og ble helt solgt! Fikk endelig tak i en brukt - ville ha i lin, men endte opp med dobbeltsidig silke - til aaalt for mye penger, men gud så god den er i forhold! [:)]
Bærer sjelden i slynga nå, men har tenkt å bytte ut bæreselen mot den denne våren, nå når han går mer - grei til avlastningsbæring når vi bare skal til/fra barnehagen og jeg ikke tør la ham krysse Karl Johan til fots når vi går mellom buss og trikk! [:D] Er så deilig med bæretøy jeg kan få plass til i håndveska! [:D]

Så da fikk du prøve nyfødtbæring med nr. 2, da? Er såååå deilig, da - jeg bar G 20 timer gammel på barsel, var helt herlig!

Back
Topp