Ut på tur med feber?

• Trådstarter Trådstarter Kickie
  • Opprettet Opprettet
K

Kickie

Guest
Lille R er litt varm idag. Målte tempen isted til 38.5. Kan jeg ta han med ut en tur? Eller må vi holde oss inne?

Sikkert ikke vondt av litt frisk luft.. men ville ikke vært ute så lenge.. [;)]

ORIGINAL: *Skjønningene*

tar ikke med ungene min ut når de har feber, med mindre det er noe viktig!

Nei, det var det jeg og tenkte. Men han blir gnallsur av å være inne en hel dag...
Og siden det ikke regnes som feber før det er 39+ når de er så små lurte jeg på om det var greit [:)]

jeg har faktisk hatt henne ute, selv med litt feber.  Vært ute i 20-30 min.
Deilig med LITT frisk luft for alle parter!

Hadde holdt meg inne [8|]

ORIGINAL: *Nymåne*

Frisk luft skader da ingen?[:D]

Næi,frisk luft skader ingen.
så lenge ett barn ikke har luftveis infeksjoner med feber så er der ingen grunn til å bli inne.
Og når de ansatte på barneavdelinga oppmuntrer til å ta barna med ut i vogn med feber..så skader nok frisk luft ikke.
mine har i alle år sovet ute i vogna med feber/forhøya tempratur og de har ikke blitt mer syke av den grunn

ORIGINAL: Kickie

Og siden det ikke regnes som feber før det er 39+ når de er så små lurte jeg på om det var greit [:)]

Det har jeg aldri hørt før. Hvis de har over 37,5 om morgenen så regnes det som feber og hvis de har over 38 om kvelden så har de feber, det er det jeg alltid har gått ut ifra.

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: Renate_85

ORIGINAL: Kickie

Det har jeg aldri hørt før. Hvis de har over 37,5 om morgenen så regnes det som feber og hvis de har over 38 om kvelden så har de feber, det er det jeg alltid har gått ut ifra.

Klarer ikke å finne igjen hvor jeg hadde det fra, så godt mulig jeg bare diktet det.

Jaja.. gikk ikke ut uansett... [:)]

ORIGINAL: svimsen

frisk luft er ikke farlig selv om man har feber,

men pass på og kle han passende, så han ikke koker inni der, og at dere ikke overdriver turen,

selvlagt holder man seg inne om almentilstaden er dårlig, og han er syk syk... på en måte, men er det bare feber, og ellers i relativt fin form, er det jo bare godt med luft,

vi pleier og lufte oss når vi er syke

Ja, almentilstanden har vært bra. Har bare vært ekstremt sutrete og klengete. Så om han er slik imorgen og kommer jeg til å gå en liten tur.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Back
Topp