Ut på tur aldri sur

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Har vært på en liten tur i dag vi!![:D][:D] Eline satt i sele på ryggen min[;)] Kosa oss vi!![:)]

Vi gikk på en ny grusvei som begynner noen 100m utenfor oss, og nesten ned til svigers...Endre sykla.

Men på turen oppatt, gikk vi en skogssti[;)] Endre liker best å gå i skog og mark, han syns det er travelt å gå på vei...[8|] Sykkelen står igjen hos bestefar![8D]

Så det var dagens trim, blir ekstra hardt for meg når Eline sitter på ryggen min[;)][8D]

ORIGINAL: Snuppe*mor*

Det hørtes hyggelig ut[:)]

Hva slags sele bruker du på Eline da? Tenker det må bli litt tungt i lengden. Godt hun ikke er så stor da[8D]
Patapum![;)] Hun er ca 11kg, så går ganske greit å bære henne enda![:)][:)]

Hørtes ut som en fin og koselig tur. [:)] 

Vi har også patapum, men den er visst ikke akkurat utslitt... [8D] Men fin er den. Hadde den med til syden da snuppa var 10 mnd.

ORIGINAL: Stubben

Hørtes ut som en fin og koselig tur. [:)] 

Vi har også patapum, men den er visst ikke akkurat utslitt... [8D] Men fin er den. Hadde den med til syden da snuppa var 10 mnd.
Den er veldig kjekk å ha. min er heller ikke utslitt, men tror det er et veldig bra stoff, virker solid og sterkt![:D][:D]

hørtes kos ut[:)]

jeg syns d er blytungt å bære de. får så vondt i bekkenet[&o] vi har meis, men den blir ikke mye brukt a meg[8D]

ORIGINAL: pupple

hørtes kos ut[:)]

jeg syns d er blytungt å bære de. får så vondt i bekkenet[&o] vi har meis, men den blir ikke mye brukt a meg[8D]
Jeg blir skikkelig dårlig i ryggen og skuldrene av meis!! Har bært Endre 2-3 ganger med meis. Ikke så langt, kansje 1-2km, men guuuud så travelt og skuldrene var helt ødelagt mange dager etterpå.
Men syns bæreselen er genial, for der bærer jeg bare Eline si vekt, rundt 11kg. Kjennes ut som jeg bærer en ryggsekk[;)]

Det hørtes jo koselig ut.

Jeg kjøpte jo forresten sele før Marielle ble født, det var så mye om og men før jeg fant en jeg ville kjøpe (og som fantes på lager), men fikk da tak i en til slutt. Men tror du hun ville sitte i den? Å-neida.[>:]

Har prøvd den en gang nå i det senere, hun var mer fornøyd nå som hun kan ha hodet litt friere, men nå ser jeg egentlig ikke helt behovet for sele lengre, det var liksom i sommer når hun var nyfødt og vi var mye ute jeg kunne trengt den.

Har ikke prøvd å bære Isabelle med den, ser for meg at det er litt vanskelig å få barna oppi på ryggen jeg da.[8|] Har ikke sjekket bruksanvisningen enda, kanskje det er en lur måte.[;)]

Den selen jeg endte med er også sånn som legger vekta på bærerens hofter, og da kjennes barnet mye lettere enn det faktisk er.

Back
Topp