Ut på tur, aldri sur!

Exentrica

Forelsket i forumet
Har gått en times tur med sambo ikveld! Vi gikk forbi fotballbanen han har vokst opp på, og han erklærte høylytt; "Her skal alle barna våre spille seg proffe! Vi kan jo egentlig produsere et helt lag når vi først er i gang...!" Ja jøss tenkte jeg... Videre gikk turen forbi noen gårder, gjennom beite til kyrne, under to strømtråder (uten å få strøm i oss!!), nedover en overgrodd bratt bakke full av sommerens markblomster, over en nyslått åker og hjem igjen. Herlig å bo på landet!

Nå skal jeg finne senga og sove av meg øreverket.. Det er så vondt!

Åhhhh de hørtes koselig ut
Savner kveldsturene med mannen. Ikke så lett med to unger som ligger og sover.

Håper øyreverken er bedre.

Det hørtes kjempekoselig ut! Har vokst opp på landet og det er jo bare fantastisk deilig!
Og du kan visst bare pøse på med unger du da? ;) Hihi!

Det er kjempekoslig :) Våkner til rauting fra kyrne å sauebjeller hver dag. Dessuten er det bare å la alle dører stå åpne, å la ungene løpe ut å inn som de vil. To av naboene er sambos brødre, så de er litt reserveonkler til sønnen min. Blir lite med kveldsturer de ukene jeg har han. Men siden vi deler 50% rekker vi å gå masse kveldsturer annenhver uke. 

Her er det visst bare å pøse på med unger ja! Er hvertfall ikke sambo som stopper det hele Må jo fylle opp de fem soverommene vi har

Back
Topp