Ut på trilletur

smurf-i-magen

Flørter med forumet
Er det mange som har begynt å trille mye tur allerede?
Hva har dere på babyene og hva ha dere i vogna? Dyne? Dunpose?
Og hvor kaldt er det der dere bor? Det har jo litt å si for hvordan vi kler babyene.
Her har det er skikkelig kaldt den siste uka så vi har ikke et ute på trilletur enda. Men håper på bedre vær så vi får kommet oss ut snart :)

Her er det to varmegrader. Bruker ulltøy oppi Voksi GO.

Edit: voksi move, heter den, ja.

Her er det et par varmegrader, men det har vært svinkaldt en stund. Har brukt to lag ull i voksi move bilstol pose. Vi prøver å trille en times tur hver dag, men det er jo så forferdelig glatt og sørpete enkelte steder, at FY.

Daglige turer her og:) vært alt fra 5minus til 5pluss!
Voksi urban, ullklær og ev teppe/tynn dyne på kaldeste dagene. Funket bra og baby har holdt seg i bra temp:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg syns det er vanskelig å kle på henne, er redd hun skal fryse og samtidig redd hun skal bli for varm. Har voksi pose et lite ullteppe og ulldress over vanlige klær, hun kjennes varm ut, men ikke svett. I dag var det kjempefint vær her, håper det er sånt vær i morgen og, da blir det langtur!

Har vært litt ute, bare småturer ennå. Men lillebror har på seg body, strømpebukse, ulldress fra nøstebarn med lue, sokker og votter. Så ligger han i dunpose:)
Har vært passe varm:)

Her ligger han i en arvepose fra pappaen sin, tjukk dyne og regntrekk. Nå som det er mildt ute (+2) så har jeg på han ullbody og strømpis, med en golfjakke utenpå, og en bomullslue oppå der igjen. Er jo mange plussgrader oppi vogna, for bruker en gradestokk som jeg har i vogna. Og jeg kjenner på han om det blir for varmt, eller for kaldt for han. Ved kaldere temperaturer, så kler jeg på han tynn bomullsdress og en bamsedress utenpå der igjen :)

I går var det sol og 4+ grader så gikk en 20min tur. Bekkenet mitt er ikke heelt bra enda. Så orka ikke no lenger tur enn det. Prinsessa mi har på seg body, strømpebukse, sett med bukse og genser og et strikkesett uten på der igjen. Så ligger hun enten pakka inn i et teppe eller ikke nedi voksipose.

Back
Topp