Ut på byen?

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Noen som har vært ute på byen ennå?
Føler meg litt uansvarlig da...men Oliver ble passet godt på av pappaen sin...mens mammaen ble veldi full og gikk til sengs kl 24[8D]

Har ikke vært ute på byen enda nei, men skulle i bursdag forige helg. Hadde gledet meg i flere dager, endelig kom dagen, men da hadde sambo blitt syk, potte tett og feber.
Så det endte opp med at vi ble med på overaskelsen,(var overaskelsesbursdag), tok to øl og tuslet hjemover 21.30.

Synes du skal kose deg med god samvittighet[:)]
Mannfolka har bare godt av å ha litt alene tid med bebisen, her i huset havner ansvaret mest på meg, ikke misforstå, han er veldig flink med Mie, men de er jo ¨så små enda så mating stell mm er det jeg som tar meg av.

Synes det er viktig at vi tar vare på oss selv, veldig lett å glemme.

var skikkeliog ute på lørdag, men endte med å dra tidlig hjem, pga vondt i magen. kjiiiiiiiipt. men det var veldig gøy først =)  vært ute flere ganger, men  ikke akkuart tatt noe særlig av.

Vet jo han bare har godt av å passe han...han er jo kjempeflink med han..men er liksom jeg som har hovedansvaret på han om dagene...så var så rart å forlate han[&:] Nå til helgen har de offisiell åpning på en brygge på hjemplassen min...så skal dit og mine foreldre skal passe Oliver da...mamma er i 100[:D]

Uff tør nesten ikke å si dette jeg men
vi drar til syden en uke imorgen, bare sambo og jeg. Mie skal være hos mamma til fredag og hos svigermor fra fredag til tirsadg.
Har såååååååååååååååååå dårlig samvittighet, men kjenner at jeg trenger litt fri.

Skjønner at det er mange som reagerer, men som jeg sier vi har alle forskjellige behov og jeg vet at prinsessa mi har det kjempebra der hun skal være, men samvittigheten gnager alikevel.[:(]

ååååååååååå det har jeg og lyst til, må vente til det er råd til det. syden altså. hvorfor ha dårlig samvittighet???? de tar jo kjempe godt vare på henne, hun kommer til å ha det så godt at.

ORIGINAL: Annicken

ååååååååååå det har jeg og lyst til, må vente til det er råd til det. syden altså. hvorfor ha dårlig samvittighet???? de tar jo kjempe godt vare på henne, hun kommer til å ha det så godt at.

Ååååååååååå takk for det[:)]
Vi tok oss råd, smabo mente at jeg trengte litt fri, og det er sant.

Litt kjedelig å få slengt i trynet av ei jeg kjenner at hun syns synd på ungen min siden jeg skulle være borte så lenge.
Skjønner at folk har egne meninger men det går an å utrykke seg på en annen måte, Men men

hehehehehe ja vel , jøss det var jo litt av ting å si. bare å le av det. for serisøst ungen har også bruk for en uthvilt mamma som har det bra =) jeg er ikke redd for at mamma har kasper hvertfall, syns ikke syns på han i det hele tatt. han får jo all oppmerksomheten i verden når han er der.

ta turen med god savittighet.. det e ikke altid vi skal høre på andre sier. god tur da. håper du får det fint der[:D]

ORIGINAL: Annicken

hehehehehe ja vel , jøss det var jo litt av ting å si. bare å le av det. for serisøst ungen har også bruk for en uthvilt mamma som har det bra =) jeg er ikke redd for at mamma har kasper hvertfall, syns ikke syns på han i det hele tatt. han får jo all oppmerksomheten i verden når han er der.

Nesten så de får for mye opmmerksomhet[:D]blir jo bortskjemt jo[:D]

ORIGINAL: anette torunn

ta turen med god savittighet.. det e ikke altid vi skal høre på andre sier. god tur da. håper du får det fint der[:D]

Tusen takk[:)]

ORIGINAL: lekki

åååååå heldig er du venoka!!!! dere kommer nok til å få det kjempe kjekt[:D]sool og varme *missunelig* (blir nok en tur på oss snart om ikke så lenge også ja[:D])

Gleder meg ja, håper bare det er masse sol[:)]

ORIGINAL: Cece_28.04.07

Vet jo han bare har godt av å passe han...han er jo kjempeflink med han..men er liksom jeg som har hovedansvaret på han om dagene...så var så rart å forlate han[&:] Nå til helgen har de offisiell åpning på en brygge på hjemplassen min...så skal dit og mine foreldre skal passe Oliver da...mamma er i 100[:D]

Hvor er det du er i fra da?
Hørtes morro ut det...

har ikke vert enda, nei... men skal nok faa tatt en liten fest i sommer, ja...[:D][:D]

ORIGINAL: Mariannek

ORIGINAL: Cece_28.04.07

Hvor er det du er i fra da?
Hørtes morro ut det...

Kjerringøy...kjempeliten øy...verdens vakreste plass i mine øyne da...[:D]

Jeg skal ut nå til helgen. Og gud hvor jeg gleder meg. Gleder meg vel mest til vorspillet egentlig. Har ikke vært ute siden oktober 2005. På fredag skal jeg og en venninne shoppe klær. Alt jeg har er for lite...jippi.

Back
Topp