Ut på byen!

Lillemy91~

Forelsket i forumet
Idag skal jeg ut på byen med gode venner, edru! tror ikke jeg har vært edru på byen før;) vi skal på konsert, og disse billettene ble kjøpt og betalt for 1 mnd siden, så da kan man ikke lure seg unna;) blir nok en interessant opplevelese :p håper bare ikke alle har tenkt å bli kjempefull, tror det kan bli litt kjedelig :p
hvordan synes dere det er å være edru ute på byen? 

Jeg synes det er helt greit å være edru på byen :p formen er mye bedre dagen etter, først og fremst. 
Men man ser alt på en helt annen måte, og man kan flire så mye man vil av andre, uten at de skjønner bæret.
Jeg skal på skolereunion i morgen, edru... DET blir nok en spennende affære!

Jeg synes det er helt greit å være edru på byen :p formen er mye bedre dagen etter, først og fremst. 
Men man ser alt på en helt annen måte, og man kan flire så mye man vil av andre, uten at de skjønner bæret.
Jeg skal på skolereunion i morgen, edru... DET blir nok en spennende affære!

Hei :)

Jeg er ofte på byn edru når jeg ikke er gravid også :) Jeg har det like gøy og kanskje av og til kjekkere :) Når jeg drikker blir jeg alltid så dårlig dagen derpå :) så det er fordelen med å være edru :D

Mulig du blir avslørt ;)

Er ikke mye på byen, men det må være deilig å slippe taxi kø, dagen derpå å ikke minst få med seg alt som skjer :)
Kos deg masse.

Back
Topp