Ut på byen for første gang?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Jeg er invitert i bursdagsfest siste helga i juli, og har veldig lyst. Det er null problem for papsen å være hjemme å passe, og har nok melk i fryseren, men til "problemet". Hva gjør jeg etterhvert som brystene fyller seg opp? Kan jo ikke dra med meg pumpa på fest :p Og jeg kan heller ikke legge meg i senga når jeg kommer hjem, da lille sover i sengen sin helt trykt inn til meg, altså som en bedside crib. Og hvor lang tid går det før man kan amme igjen? Og det siste "problemet" er jo at jeg kommer til å savne han ihjel og ikke få fred i sjelen av mangel på kos, har jo aldri vært borte fra han i mer enn noen timer :rolleyes:

https://ammehjelpen.no/artikkel/36/Alkohol Her står det en del nyttig :)
Er det sånn at man ikke skal sove på samme rom som babyen når man har drukket, selv om far er edru? For hvis ikke kunne vel mannen ligget på din side? :)

Når det kommer til melkespreng kan du vel håndmelke den verste sprengen? Ellers så har jeg venninner som har tatt med seg pumpa på fest, endte vel opp på nach en gang også :p

Ta med pumpa og bare kast melken du pumper ;)

La pappaen sove inntil babyen den natten. :)

...jeg pleier å jage mannen til gjesterommet om han lukter alkohol, fordi jeg hater lukten av alkohol på soverommet. :P

Jeg tar med pumpa jeg..? Null problem det. Litt kjedelig å sitte å pumpe da, men det er på en måte den lille prisen man må betale:)

Jeg har kunnet amme når lillemor har våkna for mat da jeg ikke har drukket all verdens med mengder, drukket rikelig med vann i tillegg og testa med polititester når jeg har kommet hjem sånn mellom 01 og 02.

Har vært ute-ute 2 ganger allerede faktisk. Og på klubb 1 gang. Har ikke hatt promille over 0.5, som regel rundt 0.2 når jeg har kommet hjem så da har jeg amma med god samvittighet kl 06-07 om morran. Og bare lagt ho bort til papsen eller i senga si igjen etter amming.

Hadde tatt med pumpa.. Er sykt vondt med så fulle pupper :p gleder meg sånt til min. Første "fest".. Men blir vell ikkje med det første :p

Takk for svar damer :) Spørs om ikke bare pumpa må bli med da ja :p For sprengte pupper orker jeg bare ikke, med innlegg som er fulle og lekker gjennom klærne og hele den pakka :p Men ja, så det er trygt å sove på samme rom selvom jeg har drukket? Regner med det blir litt når jeg først bryr meg liksom :p Blir jo helt pranoid for alt vettu :p

Det værste blir nok å ikke kunne kose ihjel vennen min når jeg kommer hjem :p

Takk for svar damer :) Spørs om ikke bare pumpa må bli med da ja :p For sprengte pupper orker jeg bare ikke, med innlegg som er fulle og lekker gjennom klærne og hele den pakka :p Men ja, så det er trygt å sove på samme rom selvom jeg har drukket? Regner med det blir litt når jeg først bryr meg liksom :p Blir jo helt pranoid for alt vettu :p

Det værste blir nok å ikke kunne kose ihjel vennen min når jeg kommer hjem :p
Kan hende du vil sove et annet sted når du først kommer hjem;) For å ikke forstyrre søvnen til far og barn:p
Jeg hadde tatt med pumpa og helt enkelt tillatt meg selv å nyte det og slappe av! ;)
Babyen er jo med pappa'n sin og han er jo også en "trygg" person;) :)

Kan hende du vil sove et annet sted når du først kommer hjem;) For å ikke forstyrre søvnen til far og barn:p
Jeg hadde tatt med pumpa og helt enkelt tillatt meg selv å nyte det og slappe av! ;)
Babyen er jo med pappa'n sin og han er jo også en "trygg" person;) :)

Ja det spørs det altså, bare synd vi ikke har skaffet oss sovesofa enda (som vi har hatt planer om i snar tre år), så det blir evt sofaen :p Hihi ja han er jo nesten 4 mnd da, så bør vel klare å slappe av :p Han har det jo helt tipp topp sammen med papsen, så er nok meg det blir verst for :p

Ja det spørs det altså, bare synd vi ikke har skaffet oss sovesofa enda (som vi har hatt planer om i snar tre år), så det blir evt sofaen :p Hihi ja han er jo nesten 4 mnd da, så bør vel klare å slappe av :p Han har det jo helt tipp topp sammen med papsen, så er nok meg det blir verst for :p
Hehe, helt klart deg det er verst for! Og blir nesten (bare nesten) skuffet når alt går på skinner uten noe problem:p
Kos deg og tenk at det er kvalitetstid for far og sønn:)

Hehe, helt klart deg det er verst for! Og blir nesten (bare nesten) skuffet når alt går på skinner uten noe problem:p
Kos deg og tenk at det er kvalitetstid for far og sønn:)

Haha ja ikke sant :p Nesten litt trist at det går så fint, hihi :rolleyes: Ja, vi har nok bare godt av det alle mann ;)

Back
Topp