ut på by`n..

minah

Forelsket i forumet
hva syns dere om å gå ut på byn hver for seg?
skjønner at det kanskje kan være eneste mulighet(hvis man ikke har barnevakt)når man har fått barn......men sånn i utgangspunktet?

selv syns jeg ikke noe om det!

Det syns jeg er helt greit [:)]

Jeg synes det er veldig gøy å gå ut me mannen min man han liker seg best hjemme [&o]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Når jeg går ut sammen med venninner (når vi har jente-kveld), så vil ikke jeg ha sambo på slepp, ikke vil han være med heller[:D][:D][:D] Vi har en felles forståelse av hva som er greit og ikke greit å gjøre, så bruker ikke ha betenkligheter når han går ut på byen med gutta.. Men jeg syns det er kjempekoslig å være ute på byen sammen med han[:)]

sign

Vist de funker for noen så hvorfor ikke. Jeg har aldri vært på byn med typen. Ikke fordi jeg ikke vil,men har aldri passet. Men synes det er gøyest og gå ut med venniner jeg. hehe[:D] 

hvis ej å sambo går på byen ilag så blir d bare krangling.. ingen av oss som flørter med andre eller noe slikt, men ej blir så grusomt følsom når ej drikker, så reagerer på alt[:D]

hjemmefester går bra, men ikke byen... liker ikke å gå på byen i utgangspunktet...

ORIGINAL: neflonde og prinsen

vet ikke... for har aldri hatt noe forhold som har vart så lenge, eller vært så særiøst at jeg har tenkt på det engang...

rart

Vi går ofte ut hver for oss (nå i det siste er det han som er ute på vift..), men vi går også ut sammen..
Varierer veldig egentlig..
Jeg er ikke så super glad i å gå ut på by'n, og hvertfall ikke på vinteren..

Også hender det vi blir litt fort uenige hvis vi drar ut sammen, men det er jo bare sånn tullete fyllerør da [;)]

Nå er han ivrig etter å få meg ut av døra siden han har fått være ute endel i det siste, mens jeg har vært nødt til å være hjemme med en meget mammadalt unge, som trenger puppen om natta [8D]

jeg virker sikker kjempekjiiip, men saken er at han har vært maaaaaange ganger ut alene og jeg har aldri vært ute alene....
han sier at jeg bare skal gjøre det-men kan jo ikke pga snuppa mi! hun er veldig avhengig av meg ,noe jeg syns er litt hans skyld.....[8|]

er vel kanskje heller det at dette opplegget føles litt urettfrdig,som plager meg litt......[8|]

ORIGINAL: pussi

ORIGINAL: neflonde og prinsen

vet ikke... for har aldri hatt noe forhold som har vart så lenge, eller vært så særiøst at jeg har tenkt på det engang...

rart

[&:]

Back
Topp