Ut på besøk..

Det er vel du den eneste som kan svare på tenker jeg :)
Føler du det er greit å dra ut på besøk? Eller føler du det blir pes og slit?

Eg tenker at hvis det bare å være sliten då er det ingen problem. Det e jo normalt å være sliten men hvis man kan bli skikkelig syk og mer vondt pga kroppen blir stresset og sliten då er d ikke greit og ferlig. Mangen sier at man må holde seg hjemme minst 1mnd etter fødsel og ikke gjøre nåkka tungt arbeid. Er d sant eller man gjør man bare alt man kan?

22 aug 2014

Jeg har fartet rundt siden dag 3. Gått helt fint, men var litt sliten på kvelden. Du kan jo prøve hvis du har lyst. Blir nok ikke syk og dårlig av en dag :)

Sent from my iPad using BV Forum

Personlig var jeg i bursdag 5 dager etter fødsel. Før det hadde jeg nok ikke orket, og jeg var der kun i en times tid. Syk kan man vel bli uansett om man er borte eller hjemme.. Viktig å kjenne på kroppen hva man orker.
Orket du å dra på besøk, men kjenner du vil hjem etter en halvtime, så dra hjem etter en halvtime! :) ikke tenk på hva andre sier/ tenker.

Det må være opp til hver enkelt tenker jeg.. Er jo ikke farlig, men man må huske på hva slags påkjenning kroppen har vært igjennom! Man trenger litt hvile og ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde ikke orket. Har vært mye kvalm og sliten, nesten skjelven, og med forskjellige vondter.

Jeg var på shopping 4 dager etter fødselen sist, kunne fartet rundt før, men var på sykehuset i to dager, så var det 17 mai og dritt vær.

Sent from my iPad using BV Forum

kommer litt ann på hva slags besøk? ville kanskje stått over besøk av typen mye bråk, men det er mest pga den lille som trenger tid til å omstille seg til alle de nye lydene. Men er det familiebesøk og du orker så er det bare å dra på besøk :)

På dag to var jeg forsåvidt i god nok form, men ville kanskje stått over av frykt for å føle meg skikkelig udigg pga renselsen (i ettertid ser jeg at det kunne gått, men ikke så greit å vite på forhånd). Deretter gikk formen skikkelig nedover med feber og totalt tom for energi, så det er først nå de siste par dagene jeg har begynt å føle meg noenlunde oppegående igjen. Det er ingen regel som sier man må være hjemme i en måned, men det er generelt anbefalt å ikke trene (hardt) før etter 6 uker :-)

Back
Topp