Ut og reise i uke 35

miramiss

Første møte med forumet
Hei. Jeg er nå i uke 29 og i veldig god form uten noen vondter. Håper det holder seg slik for jeg har planer om en helgetur til england når jeg er i uke 35. Det blir en 2t. flytur og en helgetur med gode venner og lavt aktivitetsnivå for min del. Det er ingenting jeg MÅ gjøre, men jeg har jo lyst til å gå ut og spise med vennene min og gå på pub og sånn. Muligheten er absolutt tilstede for å ha mye tid på hotellrommet også, om det trengs. Mannen min skal reise med meg og vil passe litt ekstra på meg da. Så nå tenkte jeg å høre hva deres tanker rundt dette er. Positive? Negative? Noen erfaringer? Må bare legge til at både jordmor og lege er konsultert og at begge sier det ikke foreligger noen medisinske årsaker (foreløpig) til at jeg ikke skal dra. Skal til legen igjen rett før avreise. Jeg er taknemilg for alle synspunkter :)

Så lenge lege og jordmor mener det ikke er noe problem så sier jeg bare REIS OG KOS DEG. [:)]

god tur![:)]

husk å hør med flyselskapet før avvreis.. altså å ring nå. Flere har restriksjoner.

Trykket i flyet er ikke bra for fosteret da...det er jo en kjent sak at man blir anbefalt å ikke reise med fly så sent i svangerskapet....hm..ble litt forvirret jeg nå, sa jordmor og lege at det var helt ok? vi skulle til syden i julen vi, men dro ikke pga frarådning fra legen og jordmora faktisk...[&:]

Dra på tur du!![:D] Du må stole på legen og JM, de sier ikke ja hvis det kan være farlig!!!

Var på Tenerife 6 uker før jeg fødte, og det gikk fint det [:)] Var bekkenløsningen jeg var mest plaget av..

Så reis og ha det fint du [:D]

ORIGINAL: Gullet;)

ORIGINAL: jealie24

Trykket i flyet er ikke bra for fosteret da...det er jo en kjent sak at man blir anbefalt å ikke reise med fly så sent i svangerskapet....hm..ble litt forvirret jeg nå, sa jordmor og lege at det var helt ok? vi skulle til syden i julen vi, men dro ikke pga frarådning fra legen og jordmora faktisk...[&:]

Hm...rart..jaja [:)] 

hmm, så rart. Jeg flydde hjem i julen da jeg var gravid. Var vel 30 og 31 uker. Ble ikke frarådet det[:)]

Takk for alle svar. Jeg har snakket med flyselskapet og må ha med en sånn attest med termin og bekreftelse på at jeg er i "god form". Da håper jeg formen holder seg så jeg kan reise :)

Back
Topp