Ut og fly - kvalm

Ella~83

Glad i forumet
Jeg skal fly i morgen og kvalmen satte selvfølgelig inn i går. Føler meg generelt dååårlig. [:'(]

Noen som vet hvor i fly man kjenner minst turbulens? Jeg har foreløpig valgt sete nesten helt bakerst og mot midtgangen (lett adgang til toalett i tilfelle det virkelig går galt), men lurer på om jeg burde velge noe annet... Helt forann er opptatt. Bare ledig fra vingene og bakover.

Skal hamstre med meg sånne ferdigsmurte Wasa knekkebrød til turen. Det virker som de fungerer litt mot kvalmen..
Skal passe på å ikke ha tom mage. Det er da det er verst.

Jeg aner ikke hvordan det der er. Lykke til, håper du slipper unna kvalmen[:)]

Uff da. Jeg er faktisk ikke sikker, men det kan nok være lurt å sitte nærme toalettet. Ta med deg en ekstra pose og prøv selvfølgelig å få sete ved midtgangen.

Skal fly på søndag og er liiiiiitt bekymret selv. Det er bare å hamstre noe tørt og salt[;)]

Lykke til!!

Takk for svar.. Det blir spennende å se hvordan det går. Akkurat nå er jeg så uggen at jeg ikke orker å pakke engang. Med tanke på tilgang til toalett, så tror jeg at jeg har valgt riktig plass.
Må nok bare hamstre kvalmestillende snacks ja. Rekker ikke legen før jeg drar i morgen. Blir det for ille, så får jeg sikkert tak i noe der borte til hjemreisen.
Huff.. Skal ut og fly i både uke 10 og 11 også. Risikosport dette altså. Begge turene ble bestilt lenge før jeg visste jeg var gravid.

Back
Topp