Ut og feire 13år med mannen i dag! m/bilde av ny sveis

*Lesehesten*

Elsker forumet
Hei jenter

I dag har jeg vært og klippet meg og farget/stripet håret for i kveld skal vi ha barnevakt. Mannen og jeg feirer 13 årsdag som kjærester litt på forskudd (er på fredag). Så i kveld skal vi først ut og spise før vi skal på kino og se "En ganske snill mann".

Her er bilde av resultatet av frisørturen i dag. Snuppa ville også være med på bildet. [:D]

Så skjønne dere er!! Og du ble kjempefin på håret! [:)] Håper dere får en koselig og romantisk feiring i kveld. KOS dere [:D]

Så fin du blei!! Og klart snuppa må være med på bilde[;)] Kos dere i kvled da,og gratulerer så masse som tenåring sammen[:D]

woooohow...13år var leeenge.....[:D]

Du ble kjempe fin[:D]

Kooos dere^^,
(det skal jeg og elskling gjøre i kveld også)

Gratulerer så mye på forskudd, og så må jeg bare si at jeg synes du ble kjempefin på håret! Pen er du [:D] Kos dere masse!

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

Gratulerer så mye på forskudd, og så må jeg bare si at jeg synes du ble kjempefin på håret! Pen er du [:D] Kos dere masse!

som om jeg skulle sagt det selv[:D]

Gratulerer så mye med 13 år og ny fin sveis [:)]

Så fiiin du ble på håret! Det så veldig vår-fresht og fint ut. Kledde deg kjempegodt [:D]
Og Frida er jo herlig og nydelig som vanlig [:D]

Wow, 13 år er jammen lenge. Gratulerer på forskudd [;)]
Håper dere får en nydelig kveld, og koser dere masse masse!

Klemmer [:D]

så lekker du ble[:)]
kos dere masse ute på vift og gratulerer med 13 år[:D]

hvor har du blitt så fin på håret?

Tusen takk jenter for koselig kommentarer jenter!

Vi hadde det kjempekoselig! Var på Jensens Biffhus på Aker brygge og spiste kjempegod pepperbiff. Dessert på Deli DeLuca hvor vi delte et kakestykke og selvfølgelig kinogodt!
Filmen kan absolutt anbefales! Vi lo godt innimellom.

TheusogNuska: Jeg klipte meg på Auster på Linderudsenteret. De er kjempeflinke og jeg har brukt dem i flere år.

Du ble kjemepe fin. Mue mer liv i både hår og ansikt. Kos dere masse ute. Og gratulerer med 13 årsdagen deres[:D][:D][:D]

Back
Topp